مقایسه ستاره تازه یحیی با وینگر های پرسپولیس؛ سه برابر گلزن تر!

به گزارش سهندبلاگ، ابتدای فصل که 5 نفر از بازیکنان سرشناس پرسپولیس این تیم را ترک کردند، قابل پیش بینی بود برخی از آن ها، خیلی زود به این تیم برمی گردند. مهدی ترابی، به عنوان اولین نفر و فقط چند ماه پس از جدایی پرحاشیه، به پرسپولیس برگشته است. بازیکنی که فصل پیش، بیشترین تاثیر را در قهرمانی سرخپوشان داشت و با حضور دوباره در این تیم، می تواند شرایط خط حمله را کاملا تغییر دهد.

مقایسه ستاره تازه یحیی با وینگر های پرسپولیس؛ سه برابر گلزن تر!

مقایسه آمار ترابی با وینگر های این فصل پرسپولیس، اهمیت بازگشت او را نشان می دهد. وحید امیری، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و امید عالیشاه در کنار رسن جدا شده، این فصل در پست وینگر برای پرسپولیس به میدان رفته اند. امیری و پهلوان، عملکرد خوبی هم داشتند، اما هیچکدام از آن ها، خصوصیات یک گلزن حرفه ای را ندارد. بازی با تراکتور، عملکرد درخشان آن ها در کنار موقعیت های پرتعداد پرسپولیس، نشان می داد بزرگترین جای خالی ترکیب تیم گل محمدی، بازیکنی است که بتواند ضربات آخر را بزند.

بهترین گلزن این فصل پرسپولیس، احمد نوراللهی با 4 گل است. عبدی، امیری و جلال حسینی به صورت مشترک با 2 گل در رده بعدی قرار می گیرند. این یعنی گلزن ترین وینگر پرسپولیس یعنی وحید امیری، فقط دو گل زده و سیامک نعمتی و امید عالیشاه، هر کدام یک بار دروازه حریف را باز نموده اند. احسان پهلوان هم هنوز نتوانسته با پیراهن پرسپولیس گل بزند. فصل پیش، ترابی در نیم فصل اول برای پرسپولیس 6 گل زد و نیم فصل دوم، 5 بار دروازه حریفان را باز کرد. آماری که او را بین برترین گلزنان لیگ برتر قرار داد. علاوه بر این ترابی با ساختن 6 گل، توانست بهترین گل ساز پرسپولیس هم باشد.

با بازگشت ترابی، حملات پرسپولیس متنوع تر و احتمالا، گل های این تیم بیشتر می شوند. بودن یک گلزن بجز مهاجم هدف، پرسپولیس را غیر قابل پیش بینی تر می نماید و شانس گلزنی عبدی و آل کثیر هم افزایش پیدا خواهد نمود. اولین قدم ها، برای حل مشکل گلزنی تیمی که می خواهد این فصل را هم در همان رتبه سال های اخیرش، به انتها برساند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12784

به "مقایسه ستاره تازه یحیی با وینگر های پرسپولیس؛ سه برابر گلزن تر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه ستاره تازه یحیی با وینگر های پرسپولیس؛ سه برابر گلزن تر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید