سپاهان تکلیف مغانلو برای حضور در پرسپولیس را معین کرد ، بند فسخ گزینه سرخ ها صحت داشت؟

به گزارش سهندبلاگ، طی روزهای اخیر خبرهایی در مورد احتمال حضور دوباره شهریار مغانلو در پرسپولیس مطرح شده است.

سپاهان تکلیف مغانلو برای حضور در پرسپولیس را معین کرد ، بند فسخ گزینه سرخ ها صحت داشت؟

به گزارش خبرنگاران مسعود سعیدی با اشاره به شایعات پیرامون حضور بعضی بازیکنان سپاهان در سایر تیم های لیگ فزونی گفت: متأسفانه در فصل جابجایی، حاشیه سازی علیه تیم های بزرگ همانند سپاهان از سوی بعضی جریانات خاص صورت می گیرد و این موضوع سال جاری درباره سپاهان هم شدت گرفته است.

وی بابیان اینکه موضوع صدور رضایتنامه و مبلغ رضایتنامه و مواردی از این دست در مورد بازیکنان سپاهان صحت ندارد، توضیح داد: همانطور که بارها اعلام کردیم، شهریار مغانلو با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیچ شایعه ای درباره این بازیکن صحت دارد. آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم سپاهان است و شهریار مغانلو نیز بارها تمایل و علاقمندی بسیار خود را به حضور در سپاهان اعلام نموده است.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان توضیح داد: هیچ بندی مبنی بر جدایی در قرارداد شهریار مغانلو یا هیچ بازیکن دیگری وجود ندارد و موضوع درخواست رضایت نامه یا مواردی از این دست به شدت تکذیب می گردد.

وی بیان نمود: متأسفانه بعضی افراد و رسانه ها با اهداف و اغراض خاص در کوشش هستند که فعالیت های تیم حرفه ای سپاهان را وارد حاشیه نمایند اما مطمئن باشند که به هدف خود دست پیدا نمی نمایند.

سعیدی افزود: سپاهان فعالیت های جابجاییی خود را شروع نموده و با آرامش، بر اساس درخواست سرمربی تیم و برنامه ریزی اجرا شده، به وسیله هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه، نسبت به جذب بازیکن اقدام می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19267

به "سپاهان تکلیف مغانلو برای حضور در پرسپولیس را معین کرد ، بند فسخ گزینه سرخ ها صحت داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان تکلیف مغانلو برای حضور در پرسپولیس را معین کرد ، بند فسخ گزینه سرخ ها صحت داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید