2 هزار نسخه کتاب در بخش کرمانشاه شناسی کتابخانه دانشگاه رازی وجود دارد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، محمود مرادی روز دوشنبه در ملاقات با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی گفت: 153 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه رازی موجود است و تمام خدمات کتابخانه های دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه رازی، در این دانشگاه انجام می گردد و منابع پس از آماده سازی به این کتابخانه ها ارسال می گردد.

2 هزار نسخه کتاب در بخش کرمانشاه شناسی کتابخانه دانشگاه رازی وجود دارد

رئیس کتابخانه دانشگاه رازی با بیان اینکه تعداد 141 هزار نفر دانشجو عضو این کتابخانه هستند، افزود: این کتابخانه مجهز به بخش کرمانشاه شناسی است و محققین و علاقمندانی که از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان معرفی شوند می توانند بدون هزینه از امکانات این کتابخانه استفاده نمایند، بعلاوه تعداد 2 هزار نسخه کتاب در بخش کرمانشاه شناسی کتابخانه وجود دارد.

مرادی اعلام کرد: کتابخانه دانشگاه رازی با 6هزار و 500 متر مربع زیربنا در 3 طبقه است که برای همه رشته های تحصیلی دانشجویان منابع دارد و خدمات ارائه می دهد.

رئیس کتابخانه دانشگاه رازی یادآور شد: دانشجویان سایر دانشگاه های استان نیز می توانند با داشتن کارت دانشجویی از خدمات و منابع این کتابخانه استفاده نمایند.

وی یادآور شد: هدف اصلی کتابخانه مرکزی دانشگاه یاری به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه به وسیله تامین منابع اطلاعاتی چاپی و الکترونیکی لازم و فراهم کردن محیطی مناسب برای استفاده از این منابع در راستای آموزش و پژوهش در کوتاه ترین زمان و مفیدترین شرایط است.

کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز افزود: با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه دانشگاه رازی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان می توانیم خدمات ارزشمندی به مخاطبین و اعضای کتابخانه ارائه دهیم.

معصومه حسنی خونسار افزود: کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند و در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز برنامه های فرهنگی برگزار می نمایند و بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی ترویجی در سال گذشته برگزار کردیم.

وی ادامه داد: کتابخانه های دانشگاه رازی مجموعه ای از منابع گوناگون در زمینه های مختلف تمام علوم و فنون را در بر می گیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19278

به "2 هزار نسخه کتاب در بخش کرمانشاه شناسی کتابخانه دانشگاه رازی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار نسخه کتاب در بخش کرمانشاه شناسی کتابخانه دانشگاه رازی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید