کومان: مسی مهمترین فرد در تاریخ باشگاه بارسلونا و خوشبختانه هنوز با ما است

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل اوئسکا از فوق ستاره آرژانتینی این تیم به عنوان بهترین فرد در تاریخ این باشگاه یاد کرد.

کومان: مسی مهمترین فرد در تاریخ باشگاه بارسلونا و خوشبختانه هنوز با ما است

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان در پی فزونی 4 بر یک خانگی شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل اوئسکا در هفته بیست وهفتم لالیگای اسپانیا، در تمجید از زننده دو گل تیمش در این ملاقات گفت: به نظرم مسی نشان داد که بهترین است. گل اول او فوق العاده بود. لئو شایسته مهم بودن برای این تیم است. چیز بیشتری هم نمی توان درباره او گفت. مسی سال های زیادی در این سطح بوده است. او مهمترین فرد در تاریخ باشگاه بارسلوناست. خوشبختانه لئو هنوز با ماست.

سرمربی بارسلونا که سه گل تیمش در این بازی از خارج از محوطه جریمه به ثمر رسید، گفت: خیلی مهم است که از خارج از محوطه جریمه بتوانیم گلزنی کنیم. در تقابل با تیم هایی که با بازیکنان زیادی در محوطه جریمه خود دفاع می نمایند، خیلی مهم است که حرکات خود را به انتها برسانیم. در چنین شرایطی باید شوت زنی کرد. در کل شب خوبی برای ما بود و ما چنین شوت زنی هایی را در تمرینات مرور نموده بودیم.

کومان که تیمش فصل را خیلی خوب آغاز نکرد، اما در ادامه فرایند بهتری را در پیش گرفت و حالا اختلافش با اتلتیکومادرید صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش داد، توضیح داد: همواره گفته بودم که بازی های زیادی باقی مانده و کار برای همه تیم ها سخت است. پس از امتیازهایی که از دست دادیم، به نظرم ما واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادیم. تیم در شرایط خوبی است و ما در حال جنگیدن (برای قهرمانی) هستیم. ما نمی توانیم دیگر امتیازهایی از دست بدهیم چون به اندازه کافی امتیاز از دست داده ایم.

وی همچنین درباره پنالتی که داور در نیمه اول برای اوئسکا گرفت، گفت: واقعاً عجیب بود که داور آن صحنه را پنالتی گرفت. مارک آندره تراشتگن اصلاً برخوردی با مهاجم اوئسکا (رافا میر) نداشت. داور ممکن است پنالتی بگیرد اما یاری داور ویدئویی برای همین اینجاست. مثل روز روشن بود که پنالتی نبود. نمی دانم چه چیزی باید تغییر کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12907

به "کومان: مسی مهمترین فرد در تاریخ باشگاه بارسلونا و خوشبختانه هنوز با ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: مسی مهمترین فرد در تاریخ باشگاه بارسلونا و خوشبختانه هنوز با ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید