همدان در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری می نماید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حمیدرضا کمک رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی نداریم اما به کشتی گیران گفته ایم که به صورت انفرادی تمرینات آماده سازی خود را ادامه دهند تا هر زمان که اجازه فعالیت صادر شد، بتوانیم کار را راحت تر از سر بگیریم. البته کارهای جاری هیأت را پیگیری می کنیم و جلساتی را نیز با کمیته های مختلف برگزار نموده ایم و هفته آینده نیز محسن کاوه مهمان کشتی همدان خواهد بود.

همدان در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری می نماید

وی در خصوص حضور استان همدان در لیگ برتر گفت: جلساتی را با رئیس سازمان لیگ برگزار نموده ایم و در صورتی که بتوانیم اسپاسنر خوبی پیدا کنیم، قطعاً در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت خواهیم کرد.

کمک در خصوص عملکرد فدراسیون کشتی و تعامل آن با هیأت های کشتی گفت: با حضور مدیریت جدید شاهد تغییرات خوبی هستیم و کار از تک بعدی بودن خارج شده است. یکی از قول هایی که دبیر در مجمع داد، چرخه انتخابی بود که خوشبختانه به قول خود عمل کرد. همچنین فدراسیون در بخش عمرانی و اقتصادی نیز عملکرد خوبی داشته که نمونه شاخص آن بازسازی خانه کشتی شهید هادی و پرداخت بدهی های شرکتهای هواپیمایی، حق الزحمه داوران و سنوات پرسنل بود.

وی در سرانجام گفت: چرخه انتخابی به کشتی گیران انگیزه می دهد و خوشحالم به تصویب رسیده، چراکه کشتی گیران می توانند به حق خود برسند. ضمن اینکه با چرخه انتخابی دیگر هیچ کشتی گیری به صورت انتصابی به مسابقات اعزام نخواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8988

به "همدان در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید