طرح نو سایپا برای خرید قسطی کوییک صفر 1402

به گزارش سهندبلاگ، قیمت کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک R طی یک ماه گذشته به ترتیب 85 و 35 میلیون تومان کاهش پیدا نموده است، در این شرایط سایپا اطلاعیه برای تکمیل ثبت نام پیش فروش کوییک صفر را منتشر نموده است.

طرح نو سایپا برای خرید قسطی کوییک صفر 1402

به گزارش اقتصادآنلاین، جدیدترین پیش فروش سایپا امکان خرید قسطی کوییک صفر 1402 را فراهم نموده است، اما قیمت کوییک طی ماه گذشته کاهش چشم گیری داشته است و انتخاب بعضی از برندگان سامانه یکپارچه را برای تکمیل فرایند ثبت نام سخت نموده است.

فروش قسطی کوییک در طرح سایپا مربوط به مدل کوییک S دنده ای و کوییک اتوماتیک (پلاس و R) است که همانطور که اشاره شد مربوط به پیش فروش سایپا به وسیله سامانه یکپارچه است.

برندگان سامانه یکپارچه برای تکمیل ثبت نام کوییک S فعلا باید حدود 134 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازند. قیمت این خودرو نسبت به اول خرداد 50 میلیون ریزش داشته است.

بعلاوه قیمت پیش فروش کوییک اتوماتیک مدل R حدود 169 میلیون تومان و کوییک اتوماتیک پلاس نیز در همین حوالی است. قیمت این خودرو نیز نسبت به اول خرداد 85 میلیون کاهش داشته است.

پس از پرداخت پیش پرداخت باید منتظر زمان تحویل خودرو بمانید. گروه خودروسازی سایپا در این زمان قیمت نهایی کوییک را طبق روز محاسبه می نماید تا مرحله بعدی واریز را انجام دهید.

در ادامه قیمت روز انواع خودروی کوییک صفر را در بازار مشاهده می کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19245

به "طرح نو سایپا برای خرید قسطی کوییک صفر 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نو سایپا برای خرید قسطی کوییک صفر 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید