رفرش ریت نمایشگر مدل های استاندارد آیفون 16 بیشتر نمی شود

به گزارش سهندبلاگ، با وجود اینکه ماه ها تا معرفی سری آیفون 16 فاصله داریم، ولی مطابق معمول تا آن زمان هزاران شایعه در مورد این گوشی ها منتشر خواهد شد. حالا جدیدترین شایعه، در مورد ویژگی های نمایشگرهای سری آیفون 16 است.

رفرش ریت نمایشگر مدل های استاندارد آیفون 16 بیشتر نمی شود

طبق گزارش های منتشر شده، آیفون 16 پرو و پرو مکس از نمایشگرهای نسبتا بزرگ تری بهره می برند و مقدار نمایشگر این دو گوشی به 6.27 و 6.86 اینچ می رسد. هر دو نمایشگر مانند نسل قبلی مبتنی بر پنل LTPO با رفرش ریت 120 هرتز هستند. این یعنی در کل قرار نیست در این زمینه با تغییر قابل توجهی روبرو شویم.

در مورد نمایشگر مدل های استاندارد هم با مقدار 6.12 و 6.69 اینچ روبرو می شویم که متاسفانه همچنان 60 هرتزی خواهند بود. در دورانی که بسیاری از گوشی های مالی رفرش ریت 120 هرتز ارائه می دهند، اپل تصمیم گرفته در این زمینه مدل های استاندارد را ارتقا ندهد تا همچنان نسبت به مدل های پرو با تمایز محسوسی روبرو شویم. البته راس یانگ که یکی از افشاگران مشهور حوزه تکنولوژی محسوب می شود، گفته که اپل در سال 2025 رفرش ریت 120 هرتز را برای مدل های استاندارد عملی خواهد کرد.

مانند سری آیفون 15، طبیعتا تمام مدل های آیفون 16 هم با حفره نمایشگر راهی بازار می شوند. در هر صورت مدیران اپل ظاهرا بر این باور هستند که عدم تغییر رفرش ریت نمایشگر مدل های استاندارد منجر به کاهش فروش آن ها نمی شود و بنابراین تصمیم گرفته اند یک سال دیگر هم این مشخصه قدیمی را برای این دو گوشی مورد استفاده قرار دهند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19535

به "رفرش ریت نمایشگر مدل های استاندارد آیفون 16 بیشتر نمی شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "رفرش ریت نمایشگر مدل های استاندارد آیفون 16 بیشتر نمی شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفرش ریت نمایشگر مدل های استاندارد آیفون 16 بیشتر نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید