خبرنگاران 105 فعال صنایع دستی چرداول برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

به گزارش سهندبلاگ، ایلام - خبرنگاران - رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چرداول گفت: 105 صنعتگر فعال صنایع دستی این شهرستان در راستای حمایت از طرح های اشتغال زایی روستایی برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت معرفی شدند.

خبرنگاران 105 فعال صنایع دستی چرداول برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، جهانبخش طهماسبی شامگاه چهارشنبه گفت: تسهیلات کم بهره بنیاد برکت می تواند به رونق اشتغال در شهرستان چرداول یاری کند، اما استفاده بهینه از این ظرفیت ها نیازمند مشوق هایی است تا بتواند موجب اشتغال، بهبود شرایط معیشتی و جذب سرمایه های بخش خصوصی خارجی گردد.

وی با بیان اینکه این بنیاد با حمایت و پشتیبانی از هنرمندانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند، بسترهای لازم را برای معرفی و صادرات محصولات این هنرمندان فراهم نموده است، اضافه نمود: امیدواریم با توجه به نگاه مثبت بنیاد برکت به موضوعات صنایع دستی و گردشگری، شاهد اتفاقات بهتری در راستای حمایت از این حوزه ها باشیم.

طهماسبی یادآور شد: برای تحقق پروژه های گردشگری، اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی، کارگاه های تولیدی و تاسیسات گردشگری، بنیاد برکت با اعطای تسهیلات کم بهره روستایی و فراگیر می تواند در راستای رونق گردشگری و صنایع دستی حمایت های ویژه ای داشته باشد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام واقع شده است.

این شهرستان با 200 اثر تاریخی که 114 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده از نظر قدمت جز شهرهای تاریخی و قیدمی این استان است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11839

به "خبرنگاران 105 فعال صنایع دستی چرداول برای دریافت تسهیلات معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 105 فعال صنایع دستی چرداول برای دریافت تسهیلات معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید