خبرنگاران کرونا تولید صنایع دستی ساوجبلاغ را 10 برابر کرد

به گزارش سهندبلاگ، کرج - خبرنگاران - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساوجبلاغ گفت که خانه نشینی مردم در شرایط کرونایی موجب افزایش 10 برابری تولید صنایع دستی در این شهرستان شده است.

خبرنگاران کرونا تولید صنایع دستی ساوجبلاغ را 10 برابر کرد

علیرضا طهماسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این روزها که کشور با ویروس کرونا درگیر است و وزارت بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع این ویروس، مردم را به ماندن در خانه

توصیه می کند، شاهد رشد چشمگیر در تولید انواع صنایع دستی ساوجبلاغ هستیم.

وی بیان داشت : یکی از سرگرمی هایی که می توان به منظور درآمدزایی به آن توجه کرد پرداختن به صنایع دستی است که این هنر زیبا ساعات مفرحی برای اعضای خانواده ها رقم می زند.

طهماسبی گفت: طبق بررسی ها 167 هنرمند ساوجبلاغی در این روزها توانمندی های خود را به منصه ظهور گذاشته و آثار بی بدیل و زیبایی خلق کرده اند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ساوجبلاغ اضافه نمود: از جمله آثار این هنرمندان می توان به ساخت کیف های چرمی، تزئینات گلابتون، گلدوزی با کاموا، منبت کاری، چهل تکه دوزی و... اشاره کرد که تولیدات این هنرمندان را از طریق فضای مجازی به فروش می رسانیم.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم به خصوص بانوان می توانند با تولید صنایع دستی اوقات فراغت خود را پرکنند.

شهرستان 250 هزارنفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8224

به "خبرنگاران کرونا تولید صنایع دستی ساوجبلاغ را 10 برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا تولید صنایع دستی ساوجبلاغ را 10 برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید