جدیدترین تصاویر گوشی تاشو آینده گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

به گزارش سهندبلاگ، رندر های تازه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 طراحی این دستگاه را آشکار نموده اند. دیده می گردد که هنوز سیلو برای قلم S وجود ندارد.

جدیدترین تصاویر گوشی تاشو آینده گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، اکنون که گلکسی اس 22 اولترا عرضه شده است، گوشی هوشمند مورد انتظار بعدی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 است. در چند سال گذشته خبر های زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده است. پایان طراحی گوشی به وسیله رندر هایی از یک منبع قابل اعتماد منتشر شد.

یکی از افشاگران معتبر دنیای فناوری به نام Steve Hemmerstoffer با حساب کاربری Onleaks@ به همراه وبسایت smartprix رندر های جانشین Galaxy Z Fold 3 را منتشر نموده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده طراحی دستگاه را به طور کامل نشان می دهد.

با توجه به این تصاویر، طراحی Galaxy Z Fold 4 از طراحی Galaxy S22 Ultra الهام گرفته شده است. نسل بعدی تاشو سامسونگ با گوشه های منحنی عرضه خواهد شد. مهمترین ویژگی تازه این گوشی، استفاده از تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این طراحی یادآور تنظیمات دوربین Galaxy S22 Ultra است. اما متأسفانه، این مدل تازه نیز همچنان مانند نسل قبلی خود فاقد سیلو برای قلم S خواهد بود.

علاوه بر این، Steve Hemmerstoffer می گوید که این گوشی دارای نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچی خواهد بود. او بعلاوه خاطرنشان می نماید که میزان های این گوشی در حالت تا شدن و باز شدن به ترتیب 155 در 130 در 7.1 میلی متر و 158.2 در 128.1 در 6.4 میلی متر است.

طبق گزارش های قبلی، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری وارد بازار خواهد شد. این دوربین نسبت به نسل قبلی پیشرفت نموده است. با این حال، این مدل تازه همان دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی (در صفحه نمایش بیرونی) را نسبت به مدل قبلی خود حفظ خواهد نمود.

گفته می گردد صفحه نمایش اصلی دستگاه دارای نسبت تصویر 6:5 است، در حالی که شایعه شده است صفحه نمایش خارجی دارای نسبت تصویر 23:9 است. نکته آخر اینکه این گوشی هوشمند تاشو دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 Plus و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17427

به "جدیدترین تصاویر گوشی تاشو آینده گلکسی زد فولد 4 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تصاویر گوشی تاشو آینده گلکسی زد فولد 4 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید