تصمیم گیری درباره فرصت های مطالعاتی خارج از کشور به بعد از کرونا موکول شد

به گزارش سهندبلاگ، وزارت علوم درباره دانشجویان دکتری که با وجود داشتن ویزا به دلیل مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا پیروز به حضور در محل تحقیق نشده اند، پس از عادی شدن شرایط، تصمیم می گیرد.

تصمیم گیری درباره فرصت های مطالعاتی خارج از کشور به بعد از کرونا موکول شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با مساعدت وزارت علوم تمهیداتی برای دانشجویان دکتری که قرار بود به فرصت تحقیقاتی اعزام شوند اما به دلیل تعطیلات دانشگاه های داخل و خارج از کشور، اعزام آنان با اختلال روبرو شده اتخاذ شده است.

براین اساس، دانشجویان دکتری در حال استفاده از فرصت تحقیقاتی در صورت بروز هرگونه مشکل خاصی در محل تحقیق خود، با توجه به هماهنگی به عمل آمده از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با وزارت امور خارجه مستقیمابا بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل تحقیق خود تماس بگیرند.

در صورت اقامت کمتر از مدت تعیین شده در محل تحقیق، پس از بازگشت، با هماهنگی دانشگاه محل تحصیل در داخل کشور، مساعدت ممکن به عمل خواهد آمد.

برای آن دسته از دانشجویان عزیز که علیرغم داشتن ویزا، به دلیل مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا پیروز به حضور در محل تحقیق نشده اند، پس از عادی شدن شرایط، تصمیمات لازم با رعایت حقوق قانونی دانشجویان وفق مقررات اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7983

به "تصمیم گیری درباره فرصت های مطالعاتی خارج از کشور به بعد از کرونا موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری درباره فرصت های مطالعاتی خارج از کشور به بعد از کرونا موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید