تب سنج مادون قرمز در کشور به فراوری می رسد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، الناز وفایی مدیر عامل شرکت دانش بنیان گفت: محصول این شرکت توانایی اندازه گیری تب را از فاصله 1 تا 5 سانتیمتری پیشانی فرد دارد، در حال حاضر به مراجع ذیصلاح اعلام نموده ایم که این شرکت توانایی فراوری 50 هزار عدد از این محصول را نیز داراست.

تب سنج مادون قرمز در کشور به فراوری می رسد

وفایی با اشاره به حمایت های انجام شده توسط معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری، اظهار کرد: خوشبختانه کوشش بسیاری در این معاونت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناوری که محصولاتی برای مقابله با کرونا فراوری می نمایند، وجود دارد، امیدوار هستیم که دیگر دستگاه های متولی نیز با همین جدیت از شرکت هایی نظیر شرکت ما حمایت نمایند.

مدیر عامل شرکت اضافه کرد: بعضی نمونه های وارداتی در فضای آزاد عملکرد مطلوبی ندارند، یعنی اعداد مختلفی را نشان می دهند. برای همین بعضی مراکز درمانی از کار با آنها امتناع می نمایند، در حالی که نمونه فراوری شده در این شرکت توانسته است، تمام مجوزهای لازم را اخذ کند.

وی تاکید نمود: این محصول با یک چهارم قیمت نمونه مشابه آلمانی روانه بازار شده است. امیداور هستیم کیفیت این محصول از سوی نهادهای خریداری نماینده دولتی در مقایسه با نمونه آلمانی به دقت سنجیده گردد و با توجه به تفاوت قیمت اگر این کیفیت برای آنها نیز اثبات شد، در خرید و حمایت از شرکت های فناور ایرانی تعلل ننمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8680

به "تب سنج مادون قرمز در کشور به فراوری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنج مادون قرمز در کشور به فراوری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید