برای خرید خود برنامه داشته باشید

به گزارش سهندبلاگ، برای خریدهای روزمره و یا طولانی مدت، داشتن برنامه ریزی صحیح و نظم، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود. این برنامه ­ریزی در کنار استفاده صحیح از امکانات موجود، به مراتب تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

برای خرید خود برنامه داشته باشید

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام به روز رسان، اپلیکیشن به روز رسان یک بازار اینترنتی و فروشگاه آنلاین است که هر نوع محصول غذایی که شما به آن احتیاج دارید را در تازه ترین حالت ممکن و با بهترین و ارزان ترین قیمت ها درب منزل به شما تحویل خواهد داد.

در واقع این بازار آنلاین می تواند بهترین کمک برای انجام دادن برنامه هایی که برای خریدهای خود دارید، باشد. اپلیکیشن به روز رسان را از طریق اپ استورهای معتبر برای سیستم عامل اندروید و ios بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

سپس، هر زمانی از شبانه روز که خواستید وارد اپلیکیشن به روز رسان شده، محصولات مورداحتیاج را به سبد خریدتان اضافه کنید، تاریخ و زمان مورد نظرتان را از میان زمان ­های پیشنهادی در اپلیکیشن انتخاب کرده و سفارشتان را ثبت کنید. به همین سادگی خرید شما انجام شده و در زمان انتخابی شما درب منزلتان به شما تحویل داده خواهد شد.

احتیاجی نیست نگران پرداخت صورت حساب باشید. به روز رسان این امکان را هم برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته که مبلغ فاکتور را پس از دریافت خریدتان و درب منزل پرداخت کنید.

پس فقط کافیست که برنامه خریدتان را با به روز رسان هماهنگ کنید!

با توجه با اینکه در سامانه به روز رسان، محصولات به صورت تازه و به طور مستقیم از تامین کنندگان تهیه می شوند، همه این محصولات با جدیدترین تاریخ تولید به دست مصرف کنندگان می رسند. نکته قابل ذکر این است که هزینه ارسال در به روز رسان رایگان است.

در مورد تنوع محصولات در بازار به روز رسان باید بگوییم که برخلاف خرید به سبک سنتی در این روش خرید مشتریان حق انتخاب بیشتری نسبت به خرید فیزیکی از فروشگاه ها دارند، چرا که در فروشگاه های فیزیکی سلیقه صاحبان فروشگاه ها، همکاری با برندهای مختلف و... در تنوع محصولاتشان تاثیرگذار هستند.

از دیگر مزایای به روز رسان، قیمت های مقرون به صرفه آن است؛ چون در کنار این که محصولات به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از تامین­ کنندگان تهیه می شوند، به روز رسان همیشه براغلب محصولات تخفیف هایی نیز برای شما مصرف­ کنندگان گرامی در نظر می گیرد.

برندهای زیادی با به روز رسان همکاری می کنند که از جمله آن ها می توان به پگاه، میهن، نامی نو، رامک، عالیس، نان آوران، چوپان، هایزم و ... اشاره کرد.

در کنار همه محصولات غذایی، این بازار آنلاین عضو انجمن ارگانیک ایران بوده و بخشی نیز برای محصولات طبیعی، ارگانیک و سلامت محور در نظر گرفته که برای آن دسته از مشتریان عزیزی که برنامه غذایی گیاه­خواری یا وگان دارند، یا به هر دلیلی از محصولات ارگانیک استفاده می کنند، بسیار مناسب است.

در این دسته بندی تمامی محصولات از برندهایی چون کوهرنگ، اورازان، مانا، درامان، کوه پناه، آبگینه و ... که محصولات طبیعی و ارگانیک تولید می کنند ارائه می شوند و مانند سایر محصولات با قیمت های مناسب و با تخفیف در اختیار مصرف ­کنندگان قرار می گیرند.

درنهایت می توان گفت به روز رسان با به کارگیری روش های نوین و جدید در توزیع محصولات غذایی به منازل مصرف­ کنندگان محترم که به صورت حمل در دمای مناسب (حمل با خودروهای مجهز به سردخانه) می باشد، تلاش می کند تا محصولات را سالم و با حفظ بهترین کیفیت آن ها تا درب منزلشان برساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9658

به "برای خرید خود برنامه داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید خود برنامه داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید