4 بازیگر جدید به فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی اضافه شد

به گزارش سهندبلاگ، دو بازیگر جدید و دو موسیقی دان سرشناس به جمع تیم تولید فیلم قاتلان ماه کامل (Killers Of The Flower Moon) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی پیوستند.

4 بازیگر جدید به فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی اضافه شد

از سال 2017 شایعه هایی درباره ساخته شدن فیلمی بر اساس کتاب قاتلان ماه کامل توسط مارتین اسکورسیزی به گوش می رسید، اما تا پاییز 2019 هیچ وقت به طور رسمی این گزارش ها تأیید نشدند تا اینکه رودریگو پرتیو فیلم بردار محبوب اسکورسیزی تأیید کرد آن ها قصد دارند فیلمی به نام قاتلان ماه کامل بسازند و چند ماه بعد، از پیوستن رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو به این فیلم خبر داده شد.

اریک راث که فیلم نامه اثر پیروز و ستایش شده فارست گامپ را در کارنامه دارد، نوشتن قصه فیلم جدید اسکورسیزی را عهده دار شده است. داستان رمان قاتلان ماه کامل در سال 1920 میلادی و پیرامون یک کشتار و قتل هایی زنجیره ای میان قبیله ای از سرخپوستان رقم می خورد. در آن سال ها در زمین های سرخپوستان اوسیج نفت پیدا می شود و آن ها به ثروتی باد آورده می رسند، اما یک رشته قتل خیلی زود خوشبختی شان را تحت تأثیر قرار می دهد. حل معمای این قتل ها یکی از اولین پرونده های مهم پلیس فدرال آمریکا بود و به همین خاطر در آن سال ها توجه عموم آمریکایی ها را به خود جلب کرد.

  • وقتی دی کاپریو در نخستین دیدار با اسکورسیزی از شدت هیجان فلج شد!

ویلیام بلو که او را بیشتر به خاطر گرگ ومیش: خسوف به خاطر می آوریم و لوئیس کنسلمی بازیگر فیلم مرد ایرلندی دو بازیگر جدید فیلم قاتلان ماه کامل هستند و جیسون ایسبل و استرجیل سیمسن، موسیقی دانان برنده جایزه گرمی هم به تیم تولید این فیلم پرهزینه پیوسته اند. ایسبل و سیمسن سابقه بازیگری هم دارند و ممکن است هم در جلوی دوربین و هم در بخش موسیقایی کار با اسکورسیزی همکاری کنند.

قاتلان ماه کامل محصول مشترک پارمونت پیکچرز و اپل تی وی بوده و برای ساخت آن تقریبا 200 میلیون دلار بودجه در نظر گرفته شده است. زمان فیلم برداری اثر جدید اسکورسیزی به خاطر دنیاگیری کروناویروس به تعویق افتاد، اما انتظار داریم مراحل تولید این فیلم به زودی آغاز شود. علاوه بر دنیرو و دی کاپریو از میان بازیگران سرشناس قاتلان ماه کامل می توان به جسی پلمونس، تانتو کاردینال و جنای کالینز اشاره کرد.

منبع: Screenrant

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13332

به "4 بازیگر جدید به فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بازیگر جدید به فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید