یک دختر ایرانی نماینده مجلس آمریکا شد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: یک دختر ایرانی با پیروز بر رقیب خود توانست به عنوان اولین ایرانی تبار وارد مجلس نمایندگان آمریکا گردد.

یک دختر ایرانی نماینده مجلس آمریکا شد

به گزارش خبرنگاران، استفانی اسدی اولین ایرانی آمریکایی منتخب کنگره است. پدرش حسین اسدی حدود 50 سال قبل به آمریکا مهاجرت نموده استیفانی در آمریکا به جهان آمده و پس از ازدواج با شهرت همسرش فعالیت می نماید و همه جا او را به عنوان استیفانی بیس می شناسند.

او از سال 2014 در مجلس سنا در اوکلاهاما خدمت می کرد و در این دوره انتخابات پس از شکست دادن کندرا هورن دموکرات فعلی به کرسی نماینده منتخب منطقه 5 کنگره اوکلاهاما رسید. با این پیروزی او جایگاه را که یک دموکرات پس از سال ها از جمهوری خواستار برده بود پس گرفت.

استفانی 46 سال دارد و عضو حزب جمهوری خواه است دونالد ترامپ در توئیتی از مردم اوکلاهاما خواسته بود به او رأی بدهند زیرا در کنگره به او احتیاج دارد اما خود در برجسته کردن این حمایت ها احتیاط می کرد و کوشش داشت بر با تکیه بر مسائل منطقه ای پیروز گردد.

رسانه های او را یک محافظه کار هوادار زندگی معرفی می نمایند، نیوریوک تایمز درباره اش نوشته است: خانم بیس که به عنوان یک ستاره در حال ظهور در مجلس قانونگذاری ایالتی دیده می گردد ، صفوف اندک زنان جمهوری خواه در مجلس را تقویت خواهد نمود.

او خود را هوادار صنعت نفت و گاز منطقه انتخابیه خود می خواند و در شعار انتخاباتی خود با طعنه به رقیب دموکراتش گفته به جای آنکه سخنگوی نانسی پلوسی(رئیس دموکرات مجلس نمایندگان) باشد برای مردم منطقه کار خواهد نمود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11140

به "یک دختر ایرانی نماینده مجلس آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دختر ایرانی نماینده مجلس آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید