گره کور کرونایی در اعزام حمیده عباسعلی به آلمان

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، بعد از موافقت کمیته ملی المپیک برای سفر حمیده عباسعلی به آلمان و انجام جراحی دوم وی در این کشور، مقدمات اعزام او انجام شد. البته عباسعلی ویزای بلندمدت برای سفر به آلمان در اختیار دارد اما به خاطر کرونا و شرایط پاندومی این ویروس اعزام وی نیازمند مجوزهای لازم بود.

گره کور کرونایی در اعزام حمیده عباسعلی به آلمان

بر همین اساس از چند هفته پیش مقدمات کار برای کسب مجوز اعزام این بانوی المپیکی کاراته ایران انجام شد. همزمان کمیته ملی المپیک هم برای تهیه بلیت اقدام کرد تا وی بتواند اواخر مهرماه سفر خود را انجام دهد اما ایرلاین قطر به خاطر پروتکل های بهداشتی از همکاری در این زمینه امتناع کرد و همین باعث لغو سفر حمیده عباسعلی شد.

در همین زمینه و برای حل مشکل ایجاد شده، از پزشک متخصص و معالج حمیده عباسعلی در هانوفر خواسته شده در رابطه با شرایط حمیده عباسعلی و لزوم جراحی او در آلمان به آژانس هواپیمایی قطر طرح موضوع شده و درخواست رسمی برای همکاری از طرف او (پزشک معالج) مطرح گردد.

به گفته کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، این کمیته منتظر است تا بر اساس نتیجه این کار بلیت جدیدی برای سفر حمیده عباسعلی تهیه کند.

سعیدی در این ارتباط به خبرنگاران گفت: همکاران ما در واحد تشریفات کمیته ملی المپیک پیگیر موضوع هستند تا در اولین فرصت بلیت سفر حمیده عباسعلی تهیه و این المپین کشورمان به آلمان اعزام گردد.

سعیدی در خصوص هزینه جراحی عباسعلی و در پاسخ به این سئوال که آیا اعتبار لازم تامین و در اختیار فدراسیون کاراته قرار داده شده است؟ اعلام نمود: بلیت که به صورت مستقیم توسط کمیته ملی المپیک تهیه می گردد. در خصوص هزینه های جراحی هم مسئله ای نیست. به محض ورود به مرحله پرداخت هزینه های جراحی، کمیته ملی المپیک اقدام لازم را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگاران، حمیده عباسعلی سال گذشته بعد از کسب سهمیه المپیک در آلمان برای درمان پای خود در جریان مسابقات کسب سهمیه دچار آسیب شد، تحت عمل جراحی نهاده شد. وی باید حالا باید دستگاهی که در قسمت آسیب دیده پای او کار گذاشته را خارج کند. به همین منظور نیازمند سفر به آلمان و جراحی دوباره زیر نظر پزشک معالج خود است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10974

به "گره کور کرونایی در اعزام حمیده عباسعلی به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره کور کرونایی در اعزام حمیده عباسعلی به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید