کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- فوق ستاره پرتغالی به اواخر دوران بازی خود نزدیک شده است.

کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو تولد 36 سالگی خود را جشن گرفت. به این مناسبت او پیامی برای هوادارانش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

رونالدو در اینستاگرام نوشت:

36 سال؛ باورنکردنی است! اینطور حس می کنم که همه چیز تازه همین دیروز آغاز شد اما این ماجراجویی مملو از داستان ها و اتفاقاتی است که باید به یاد آورد. اولین توپم، اولین تیم من، اولین گلی که زدم و ...؛ زمان می گذرد.

از مادیرا به لیسبون؛ از لیسبون به منچستر؛ از منچستر به مادرید و از مادرید به تورین. بالاتر از هر چیزی و از ته قلبم می گویم که هر کاری می توانستم انجام دادم و هرگز عقب نشینی نکردم. همیشه به دنبال این بودم که بهترین نسخه از خودم را به نمایش بگذارم. در عوض شما عشق، تحسین، حضور و حمایت مطلق خود را به من نشان دادید. نمی توانم بابت این چیزها از شما تشکر کنم. بدون شما چیزی ممکن نبود.

درحالیکه تولد 36 سالگی خود را جشن می گیرم و بیستمین سال از دوران حرفه ای خود به عنوان یک فوتبالیست را سپری می کنم، بسیار متاسفم که نمی توانم به شما برای 20 سال دیگر قول بدهم. آنچه قول می دهم این است که تا وقتی ادامه می دهم، کمتر از 100% از من نخواهید دید. همه شما جایگاه ویژه ای در قلبم دارید. پیام ها و حمایت های شما، معنا و مفهوم زیادی برای من دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12755

به "کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید