پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین سازی جوانمردانه باشد، نمی توانیم ماشین سازی را دست کم بگیریم

به گزارش سهندبلاگ، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مطمئنا نمی توانیم تیم حریف را دست کم بگیریم و بگوییم از دقیقه یک انتحاری بازی می کنیم اما کوشش می کنیم با شرایط بازی پیش برویم و 3 امتیار را بگیریم.

پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین سازی جوانمردانه باشد، نمی توانیم ماشین سازی را دست کم بگیریم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی فردا یکی از بازی هایی است که حساسیت ویژه ای دارد و تقریباً یک بازی رودررو است.

وی اضافه کرد: امیدوارم با توجه به شناخت خوبی که از کادر فنی ماشین سازی داریم، دست به دست هم بدهیم و به دور از مسائل حاشیه ای و حساسیت بازی، شاهد یک ملاقات خوب و جوانمردانه از سوی دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد شرایط جدولی دو تیم و اینکه تیمش در ملاقات فردا به دنبال بازی هجومی است یا چشم به ضد حملات دوخته است، اعلام کرد: واقعیت این است که باید در ابتدا مراقب باشیم که گل نخوریم. با توجه به دو شکستی که داشتیم، سعی کردیم در روزهای اخیر نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

پورموسوی ادامه داد: ماشین سازی تیم خوب و قابل احترامی برای ما محسوب می گردد. مطمئناً نمی توانیم تیم حریف را دست کم بگیریم و بگوییم از دقیقه یک انتحاری بازی می کنیم اما کوشش می کنیم با شرایط بازی پیش برویم. با تمام احترامی که برای آقای افاضلی و همکارانش در ماشین سازی و طرفداران این تیم قائل هستیم، امیدواریم با کوشش بچه ها 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم تا در 2 بازی آینده مان با آرامش بیشتری به میدان برویم.

وی در مورد شرایط مصدومان و محرمان تیمش برای ملاقات فردا اعلام کرد: دو سه بازیکن آسیب دیده داریم که کادر پزشکی تا فردا کوشش می نماید تا آن ها را به شرایط مطلوب برساند. در صورت بهبود شرایط از آن ها استفاده می کنیم. در غیر این صورت، این بازیکنان به عنوان ذخیره روی نیمکت خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در انتها گفت: خرسند هستم که یک بار دیگر به شهر عظیم تبریز آمدم. این شهر مردم بسیار خوب و فوتبال دوستی دارد. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خیلی خوب بین دو تیم ماشین سازی و پارس جنوبی جم باشیم که خروجی آن به فوتبال ایران یاری کند.

116، ف

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9789

به "پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین سازی جوانمردانه باشد، نمی توانیم ماشین سازی را دست کم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین سازی جوانمردانه باشد، نمی توانیم ماشین سازی را دست کم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید