همکاری باشگاه شهرداری بندر آستارا و انتها رأفت قطع شد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/گیلان در آستانه از سرگیری ادامه دیدارهای لیگ آزادگان، همکاری تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا و سرانجام رأفت برای ادامه دیدارهای این تیم قطع شد.

همکاری باشگاه شهرداری بندر آستارا و انتها رأفت قطع شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا ، علی کارگر، مدیرعامل باشگاه شهرداری ضمن تشکر از زحمات سرانجام رأفت اعلام کرد: طی جلسه ای که امروز برگزار گشت دو طرف به صورت توافقی با یکدیگر قطع همکاری کردند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا، اضافه نمود: از این لحظه یاشین سزاوار کاپیتان تیم شهرداری آستارا به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگاران، سرانجام رأفت که پس از چند هفته از آغاز لیگ دسته اول باشگاه های کشور، پس از حسن اشجاری هدایت تیم شهرداری را بر عهده گرفت، پیروز شد این تیم را در نخستین حضور خود در لیگ آزادگان، قهرمان نیم فصل کند.

مسایل مالی از مهمترین دلایل بوجود آمدن مسائل در تیم شهرداری آستارا شده است و هیأت مدیره باشگاه در تلاش هستند تا راهکاری اساسی و دایمی برای رفع این مسائل ارائه کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13369

به "همکاری باشگاه شهرداری بندر آستارا و انتها رأفت قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری باشگاه شهرداری بندر آستارا و انتها رأفت قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید