موتور جستجوی هواوی در سنگاپور فعال شد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در می سال جاری میلادی هواوی رسما از موتور جستجوی مخصوص خود به نام Petal Search رونمایی کرد.

موتور جستجوی هواوی در سنگاپور فعال شد

در نسخه بتا این اپلیکیشن صرفا با نام هواوی سرچ شناخته می شد و به عنوان جایگزینی برای موتور جستجوی گوگل در اکوسیستم سرویس های موبایل هواوی ارائه شد. از می 2019 میلادی آمریکا تحریم هایی علیه هواوی وضع کرد و این شرکت نمی تواند آپدیت های اندروید را دریافت کند و مجاز به استفاده از سرویس های گوگل در موبایل ها و دستگاه هایش نیست.

اکنون این شرکت چینی موتور جستجوی مخصوص خود را در سنگاپور فعال کرده است. موتور جستجوی پتال سرچ هم اکنون برای کاربران هواوی در این منطقه در اپ گالری قابل دانلود است. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد راحت تر اپلیکیشن های طرف سوم را در دستگاه هایشان دانلود و فعال کنند.

در حال حاضر کل قابلیت های اپلیکیشن جدید در تمام کشورها فعال نیست. با این وجود هواوی تلاش دارد به زودی این موتور جستجو را در مناطق دیگر نیز فعال کند.

در حال حاضر اپلیکیشن از 40 زبان پشتیبانی می کند و در 45 کشور و منطقه قابل دسترسی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9219

به "موتور جستجوی هواوی در سنگاپور فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور جستجوی هواوی در سنگاپور فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید