ملی پوشان ژیمناستیک ایران به باکو رسیدند، خبری از لغو اعزام نبود!

به گزارش سهندبلاگ، مهدی احمد کهنی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از رسیدن ملی پوشان ژیمناست به مسابقات جام جهانی باکو خبر داد.

ملی پوشان ژیمناستیک ایران به باکو رسیدند، خبری از لغو اعزام نبود!

به گزارش خبرنگاران، مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک ایران، با انتشار پست اینستاگرامی، از رسیدن تیم ملی ایران به مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو خبر داد.

چندی پیش، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اعزام ملی پوشان ژیمناستیک ایران به مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو، اظهار کرده بود که ملی پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو اعزام نخواهند شد و در عوض به مسابقات بعدی که در قطر برگزار می شود، خواهند رفت.

سعیدرضا کیخا و مهدی احمدکهنی دو ملی پوش ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، در استانبول تمرینات لازم را انجام داده و بعد از مسابقات ملبورن بلافاصله به استانبول رفتند تا به مسائل صدور ویزا برنخورند. آن ها بعد از تمرین بدون هیچ مشکل خاصی به باکو رفتند تا همچنان شانس المپیکی شدن برای آنان باقی بماند.

حال با رسیدن تیم ملی ژیمناستیک ایران به باکو، باید دید که چرا دبیر کمیته ملی المپیک از لغو اعزام آن ها به این مسابقات خبر داده بود؟

کیخا با توجه به امتیازاتی که کسب کرده است، یکی از اصلی ترین امیدهای ایران برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود. تکلیف کسب سهمیه المپیک او در 2 رویدادی که در آینده در باکو و قطر برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

مسابقات باکو تا به امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نشده است و قرار است از دوازدهم تا پانزدهم مارس (22 تا 25 اسفند) در باکو برگزار شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7270

به "ملی پوشان ژیمناستیک ایران به باکو رسیدند، خبری از لغو اعزام نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان ژیمناستیک ایران به باکو رسیدند، خبری از لغو اعزام نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید