مرگ 4 پاکستانی و مسموم شدن ده ها نفر دیگر براثر نشت گاز

به گزارش سهندبلاگ، نشت گاز سمی در 48 ساعت گذشته موجب وحشت و نگرانی مردم جنوب پاکستان شده است.

مرگ 4 پاکستانی و مسموم شدن ده ها نفر دیگر براثر نشت گاز

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از صداوسیما از اسلام آباد؛ ده ها تن از شهروندان پاکستانی بر اثر استشمام گاز سمی در جنوب این کشور راهی بیمارستان شدند.

معمای نشت گاز سمی در منطقه کمیاری شهر کراچی پاکستان بار دیگر سرباز کرده و در شبانه روز گذشته 2 نفر بر اثر استشمام گاز سمی جان خود را از دست داده اند.

داون نیوز گزارش داد: در چند روز گذشته در مجموع 4 نفر بر اثر نشت گاز سمی کشته شده و دست کم 33 نفر نیز در منطقه کیماری واقع در ناحیه جنوبی شهر کراچی روانه بیمارستان شده اند.

منابع بیمارستانی با بیان اینکه علائم بیشتر افراد مراجعه کننده به بیمارستان مشکل تنفسی است نسبت به افزایش شمار قربانیان نشت گاز سمی ابراز نگرانی کردند.

به گفته منابع خبری نشت گاز سمی در 48 ساعت گذشته موجب وحشت و نگرانی مردم این منطقه شده و آن ها خواستار رسیدگی فوری مسئولین به این مسئله هستند.

در ماه فوریه 2020نیز نشت گاز سمی در همین منطقه دست کم 14 کشته و بیش از 250 مصدوم برجای گذاشته بود، کارشناسان هسته ای و شیمیایی این کشور بعد از تکمیل تحقیقات، منابع ذخیره فرآورده های سوختی و نفت خام در این منطقه را منبع نشت گاز سمی معرفی کردند.

گفتنی است با وجود تکمیل تحقیقات اولیه درباره مسئله نشت گاز سمی در منطقه کمیاری، اختلافات دولت فدرال و دولت محلی ایالت سند مانع از رفع این مشکل و شروع مجدد نشت گاز سمی در این منطقه شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11978

به "مرگ 4 پاکستانی و مسموم شدن ده ها نفر دیگر براثر نشت گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 4 پاکستانی و مسموم شدن ده ها نفر دیگر براثر نشت گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید