محمدیان: اشتباهات سالهای گذشته را تکرار نمی کنم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین محمدیان گفت: در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد هنوز سهمیه المپیک برای ایران بدست نیامده و امیدواریم فروردین ماه در مسابقات قاره ای این سهمیه بدست بیاید.

محمدیان: اشتباهات سالهای گذشته را تکرار نمی کنم

این کشتی گیر مازندرانی که در مسابقات ایتالیا درخشش بسیار خوبی داشت ادامه داد: خدا را شکر چند اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و از قبل هم تمرینات زیادی داشتم که باعث شد در ایتالیا نتایج خوبی بگیرم. البته این فقط یک تورنمنت بود و نباید به نتایج آن دل بست. بازیهای المپیک فضای کاملا متفاوتی دارد که امیدواریم آنجا حریفان را شکست دهیم.

وی اضافه نمود: 6ماه هست که بعد از سرانجام محرومیتم به مسابقات رسمی برگشتم. سرباز تیم ملی هستم تا در هر مسابقه ای صلاح بدانند شرکت کنم.

وی که پدرش دو مدال نقره المپیک را در کارنامه دارد تاکید نمود: از زمان کودکی همواره آرزوی پدرم این بود مدال المپیک داشته باشم و تمام سعی ام را می کنم اگر لیاقت داشتم و به این مسابقات رفتم خوشرنگ ترین مدال را آنجا بگیرم.

محمدیان در سرانجام گفت: هم خودم و هم کادر پزشکی تمام حواسمان را جمع کردیم تا اشتباهات گذشته تکرار نشود. بالاترین حسی که مدال دریافت در المپیک به هر ورزشکاری می دهد بالارفتن پرچم ایران و لبخند مردم است و از آنها میخواهیم تمام کاروان ایران را با دعای خیر بدرقه نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6809

به "محمدیان: اشتباهات سالهای گذشته را تکرار نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: اشتباهات سالهای گذشته را تکرار نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید