لیگ برتر در تصرف استقلالی ها

به گزارش سهندبلاگ، با انتخاب علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی جدید تیم ماشین سازی تبریز اکنون حضور سرمربیان استقلالی در لیگ برتر به بیشترین حد نصاب رسیده است. اکبرپور در اولین تجربه سرمربیگری لیگ فزونی خود به نهمین سرمربی استقلالی این فصل مسابقات لیگ تبدیل شده است.

لیگ برتر در تصرف استقلالی ها

پیش از حضور او روی نیمکت تیم زادگاهش، جواد نکونام، رسول خطیبی، ساکت الهامی، سید مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی، محمود فکری و علیرضا منصوریان سرمربیانی بودند که با سبقه استقلالی در مسابقات فصل جاری فعالیت داشتند.

از بین این سرمربیان، خطیبی، قلعه نویی، نکونام و منصوریان بیشتر تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را داشته اند و مابقی نفرات از تجارب نسبتا کمتری نسبت به این سرمربیان برخوردار هستند. در واقع فصل جدید با حضور 6 سرمربی استقلالی شروع شده بود که جابجایی ها موجب شد تا امروز سه سرمربی دیگر هم به جمع آن ها اضافه شوند.

به غیر از اکبرپور، فرهاد مجیدی و ساکت الهامی از ابتدای فصل جاری راهنمایی تیم لیگ رجحان را برعهده نداشتند. انتقال خطیبی به تراکتور باعث شد تا منصوریان که ابتدا فصل از این تیم جدا شده بود جانشین این سرمربی در آلومینیوم اراک گردد؛ همینطور فرهاد مجیدی هم با استعفای فکری به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی گردید.

اکبرپور بین مربیان استقلالی اکنون بدتربن شرایط را پیش رو می بینید. تیم ماشین سازی پیش از او با چهار سرمربی (وحید بیاتلو، محمد سعید اخباری، مهدی پاشازاده، محمد سعید اخباری) طی 19 مسابقه تنها 9 امتیاز کسب نموده است و در قعر جدول پیش از نساجی با الهامی، جدی ترین گزینه سقوط به شمار می رود. او سرمربیگری در لیگ برتر را در بدتربن شرایط ممکن به دست آورده است و باید طی 11 بازی آینده لیگ حداکثر امتیازات را کسب نموده تا سهمیه لیگ رجحان ماشین سازی را حفظ کند.

در مقابل اکبرپور، فرهاد مجیدی اکنون بهترین موقعیت را بین مربیان استقلالی در اختیار دارد و تیمش با تساوی برابر پیکان با 34 امتیاز در رده سوم ایستاده است که تنها پنج امتیاز با صدر جدول که در اختیار سپاهان است، فاصله دارد.

ایلنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13283

به "لیگ برتر در تصرف استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر در تصرف استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید