فروش فوری اقساطی کوئیک از امروز

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: گروه خودروسازی سایپا به منظور تامین احتیاج مشتریان واقعی خود، از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 7 بهمن ماه شرایط فروش فوری اعتباری سایپا کوئیک R را صرفا به صورت اینترنتی شروع خواهد نمود و مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت این گروه خودروسازی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوری اقساطی کوئیک از امروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودروبانک؛ باتوجه به اعلام گروه خودروسازی سایپا، خودروی کوئیک R با قیمت مصوب 68 میلیون و 326 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و نحوه بازپرداخت اقساط آن در قالب 3 چک چهارماهه خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید. گفتنی است که طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده و یا در این مدت زمان خودرو تحویل گرفته اند، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نبوده و هرگونه ثبت نامی که با این بخشنامه مغایرت داشته باشد، به صورت یکطرفه از سوی گروه خودروسازی سایپا باطل خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6571

به "فروش فوری اقساطی کوئیک از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوری اقساطی کوئیک از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید