عملکرد داور فرایند بازی را به سود تیم حریف برگرداند

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی فرش آرای مشهد گفت: بازیکنان کوثر اصفهان در نیمه دوم بیش از 5 بار مرتکب خطا شدند و اگر داور عملکرد بهتری داشت، نتیجه بازی قطعا فرق می کرد.

عملکرد داور فرایند بازی را به سود تیم حریف برگرداند

تیم های فرش آرای مشهد و کوثر اصفهان در چارچوب هفته چهارم گروه ب لیگ برتر فوتسال، عصر روز آدینه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و در خاتمه به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند.

شاگردان مرتضایی نیمه نخست را با نتیجه دو بر یک به خاتمه رساندند و در ابتداء نیمه دوم نیز با دو گل دیگر از حریف خود پیش افتادند، اما بازیکنان کوثر اصفهان که گلر اول خود، محمد نویدبخش را هم به دلیل اخراج در ابتداء نیمه دوم از دست داده بودند، با یک بازی تهاجمی توانستند بازی را به تساوی کشیده تا با حداقل امتیاز از مشهد خارج شوند.

حامد عبدالهی (2بار)، مجید خزایی و علی رستمی گل های فرش آرا در این بازی را به ثمر رساندند. فرش آرای مشهد با این تساوی 8 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم های مس و راگای 6 امتیازی کماکان در صندلی دوم جدول گروه ب واقع شده است. شاگردان مرتضایی در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استراحت خواهند داشت. تیم کوثر اصفهان نیز پذیرای سن ایج صدرنشین خواهد بود.

مرتضایی: داور عملکرد خوبی در حفاظت از بازیکنان نداشت

مجید مرتضایی در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیمش مقابل کوثر اصفهان اظهار کرد: یک بازی درگیرانه از تیم حریف شاهد بودیم که باعث مصدومیت دو تا سه نفر از بازیکنان ما شد. شخصی که در زمین باید از بازیکنان حفاظت و نگهداری کند، کارش را به خوبی انجام نداد. در نیمه دوم با نتیجه 4 بر یک از حریف پیش بودیم و در یک موقعیت سه به تک به راحتی روی بازیکن تیم ما خطا می نمایند و داور آن را خطا تشخیص نمی دهد. در همان صحنه گل خورده و ورق بازی به سود کوثر اصفهان بازگشت.

وی با اشاره به عملکرد داوری اضافه کرد: هر دو تیم از عملکرد داوری ناراضی بودند. با وجود این که آنها داوران خوبی هستند، اما این بازی روز خوب داوری نبود. به تیم کوثر اصفهان تبریک می گویم که با کوشش و جنگندگی توانستند از فرش آرا یک امتیاز در خانه بگیرند. مستحق مساوی نبودیم و باید پیروز می شدیم.

سرمربی فرش آرای مشهد در مورد خشونت بالای بازیکنان حریف در جریان بازی که منجر به مصدمیت بازیکنانش شد، اعلام نمود: تیمی که احساس ضعف می نماید سعی دارد با دوندگی و جنگندگی بیشتر بازی را در دست بگیرد. بازیکنان کوثر اصفهان در نیمه دوم بیش از 5 مورد مرتکب خطا شدند و اگر داور عملکرد بهتری داشت نتیجه بازی قطعا فرق می کرد. خداراشکر پس از 4 بازی هنوز باخت نداشته ایم اما از این که نتوانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم حسرت می خوریم.

مرتضایی با اشاره به استفاده از سیستم پاورپلی پیش از دریافت گل چهارم عنوان نمود: حریف فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد نموده بود و به دنبال این بودیم تا بازی را کنترل کنیم که عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم 2 خطا از تیم حریف بگیریم و تعداد خطای آنان را عدد 5 برسانیم. حتی می توانستیم به گل هم برسیم که موقعیت های مان از دست رفت.

رستمی: بازیکنانم هنوز به خود باوری نرسیده اند

سعید رستمی، سرمربی کوثر اصفهان در جمع خبرنگاران در مورد عملکرد تیمش در این بازی بیان نمود: بازی به نحوی پیش رفت که هر دو تیم تا لحظات خاتمهی پتانسیل پیروزی در این ملاقات را داشتند. با توجه به صندلی خود در جدول و هدف گذاری باشگاه، توقع داشتیم این بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم. متاسفانه در دو بازی نخست لیگ بازیکنان تیم اعتماد به نفس بالایی نداشتند و در ادامه مجبور شدیم در بازی های خارج از خانه نیز برای برد بازی کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در هر دو نیمه توانایی پیروزی داشتند اما اتفاقاتی رخ داد که در لحظاتی از بازی با نتیجه 4 بر یک عقب افتادیم. گرچه تنها 15 دقیقه تا خاتمه بازی وقت داشتیم، اما به برد فکر می کردم. بازیکنان ما هنوز به خودباوری نرسیده اند، اما پیش از بازی و بین دو نیمه پیش بینی ام برای این بازی پیروزی بود.

سرمربی کوثر اصفهان گفت: تا به امروز کمتر از 20 جلسه تمرین نموده ایم و در فشردگی بازی ها بازیکنان مصدوم زیادی داریم. برای بازی های بعدی کوشش بیشتری خواهیم داشت و قطعا شرایط تیم در بازی های آینده بهتر خواهد شد.

رستمی در مورد عملکرد داوری گفت: معمولا اعتراضم به داوری را در جریان بازی به آنان منتقل می کنم. خطای نویدبخش، گلر اول تیم در نیمه دوم درست بود، اما به دلیل این که بازیکن حریف از جهت دروازه دور شده و توپ را هم در اختیار نداشت، کارت قرمز داور سخت گیرانه بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12093

به "عملکرد داور فرایند بازی را به سود تیم حریف برگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد داور فرایند بازی را به سود تیم حریف برگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید