شکایت سران حزب مردم پاکستان از فعال رسانه ای آمریکایی

به گزارش سهندبلاگ، به دنبال متهم شدن برخی مسئولین حزب مردم به فساد اخلاقی از سوی یک زن آمریکایی، نخست وزیر سابق و وزیر کشور سابق پاکستان از وی شکایت کردند.

شکایت سران حزب مردم پاکستان از فعال رسانه ای آمریکایی

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، رحمان ملک وزیر کشور سابق پاکستان که از سوی سنتیارچی زن فعال رسانه ای آمریکایی به فساد اخلاقی متهم شده است اظهار داشت: دلیل اتهام زنی وی این است که من مانع توهین وی به بی نظیر بوتو شدم.

وی شرح داد: من از این زن آمریکایی به دادگاه شکایت کرده ام و اگر او نتواند ادعاهایش را اثبات کند باید 500 میلیون روپیه خسارت پرداخت کند.

رحمان ملک گفت: ادعاهای این زن آمریکایی مبنی بر تجاوز به وی از سوی من دروغ بی شرمانه ای است و او برای کسب شهرت چنین ادعاهایی می کند.

از سوی دیگر یوسف رضا گیلانی نخست وزیر سابق پاکستان نیز ضمن رد ادعاهای سنتارچی اظهار داشت: به دادگاه مراجعه کرده ام و او باید جوابگوی ادعاها و اتهام زنی های خود باشد.

قرار است فردا دادگاه به اتهام زنی این زن آمریکایی رسیدگی کند و بررسی شود که آیا ادعاهای او صحت دارد یا خیر.

سنتیارچی که به عنوان یک فعال رسانه ای در پاکستان حضور دارد مدعی در سال 2010 حین انجام وظایفش از سوی وزیر کشور سابق پاکستان مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی نخست وزیر سابق پاکستان را نیز به انجام حرکات ناشایست متهم کرده و از سران حزب مردم خواسته بود با عذر خواهی از وی به این غائله انتها دهند.

مسئولین حزب مردم مدعی هستند این تبعه آمریکایی تنها برای تخری چهره مسئولین این حزب مردم این اتهام زنی ها را انجام می دهد و برای ادعاهای خود هیچ مستندی ندارد.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9009

به "شکایت سران حزب مردم پاکستان از فعال رسانه ای آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت سران حزب مردم پاکستان از فعال رسانه ای آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید