شلیک چندباره پلیس آمریکا به نوجوان اوتیسمی

به گزارش سهندبلاگ، پسر نوجوان مبتلا به اوتیسم ساکن ایالت یوتا بعد از آن که چندین بار هدف تیراندازی پلیس آمریکا نهاده شد، در شرایط بحرانی به سر می برد و در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می نماید.

شلیک چندباره پلیس آمریکا به نوجوان اوتیسمی

به گزارش خبرنگاران از فارس، پسر 13 ساله مبتلا به اوتیسم در شهر گلندیل ایالت یوتا چندین بار هدف اصابت گلوله پلیس نهاده شد و اکنون به گفته مادر وی در بیمارستان در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

به گزارش بی بی سی، مادر لیندن کامرون که مبتلا به سندرم آسپرگر (نوعی اوتیسم) است، در مورد این اتفاق گفت: با 911 (تلفن اضطراری) تماس گرفتم و به دلیل شرایط پسرم درخواست یاری کردم و گفتم لیندن باید برای درمان به بیمارستان برده گردد.

وی اضافه کرد، پسرش به این دلیل دچار بحران شده بود که او بعد از حدود یک سال به سر کار برگشته بود.

او در ادامه گفت: (به پلیس) گفتم که پسرم غیرمسلح است و چیزی ندارد، فقط گاهی عصبانی می گردد و آغاز به داد و فریاد می نماید. او بچه است و می خواهد جلب توجه کند.

کیت هوروکس گروهبان پلیس سالت لیک سیتی، مرکز ایالت یوتا در کنفرانسی مطبوعاتی درباره این حادثه گفت این پسر بعضی از افراد را با سلاح تهدید نموده بود. اما در تایید کرد که هیچ نشانه ای از مسلح بودن او دیده نشد.

وی اضافه کرد: یک افسر پلیس هنگامی که این پسر نوجوان قصد داشت فرار کند به او تیراندازی کرد. گفته شده که وی از ناحیه شانه، هر دو مچ پا، روده و مثانه دچار جراحت شده است.

طبق داده های واشنگتن پست که مرتباً به روزرسانی می گردد، از ابتدای سال 2015، 1254 فرد مبتلا به بیماری روانی بر اثر تیراندازی پلیس آمریکا کشته شده اند. این آمار، 22 درصد همه کسانی است که در تیراندازی پلیس در سراسر آمریکا در همین دوره جان باخته اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10298

به "شلیک چندباره پلیس آمریکا به نوجوان اوتیسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک چندباره پلیس آمریکا به نوجوان اوتیسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید