سیر صعودی کرونا در اسپانیا، بلژیک و سوئیس ادامه دارد

به گزارش سهندبلاگ، همزمان با عبور تعداد مبتلایان ویروس کرونا در اروپا از مرز 1 میلیون نفر، مسئولان درمانی اسپانیا، بلژیک و سوئیس نیز آمار جدیدی از مبتلایان و قربانیان این ویروس ارائه کردند.

سیر صعودی کرونا در اسپانیا، بلژیک و سوئیس ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند افزایش مبتلایان به ویروس کووید19 در کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، سوئیس و بلژیک همچنان ادامه داشته و شمار کل مبتلایان در این قاره از 1 میلیون نفر عبور کرد.

سرویس سلامت عمومی فدرال بلژیک امروز (جمعه) اعلام کرد طی بیست وچهار ساعت گذشته، 1329 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه براسل تایمز، این سازمان با صدور بیانیه ای گفت، از روز گذشته تا کنون همچنین 313 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به 36138 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 5163 افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد از روز گذشته تا کنون 293 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده است.

بر اساس آمار زنده ای که روی وبگاه تریبون دو ژنو قرار گرفته، تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به 26629 نفر افزایش پیدا کرده است.

همچنین با جان باختن 35 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، تعداد کل قربانیان آن در سوئیس به 1286 نفر رسیده است.

در اسپانیا علی رغم کاهش نسبی تعداد جان باختگان روزانه در پی تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی، آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اسپانیا در بیانیه ای اعلام کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 5252 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون 348 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که نسبت به دیروز شاهد کاهش جزئی است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 188068 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 19478 تن افزایش یافت.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس کووید19 مبتلا شده اند از مرز 2 میلیون نفر فراتر رفته (+) که سهم قاره اروپا از این میان، کمی بیش از 1 میلیون نفر یعنی نیمی از تعداد کل مبتلایان در جهان است.

م

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8203

به "سیر صعودی کرونا در اسپانیا، بلژیک و سوئیس ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر صعودی کرونا در اسپانیا، بلژیک و سوئیس ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید