زنان خلاق و دانشبنیان گرد هم میآیند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، با توجه به حضور پررنگ زنان در زیست بوم صنایع نرم و خلاق و دانش بنیان، جشنواره چیستا ویژه زنان کارآفرین دانش بنیان و خلاق 14 و 15 بهمن ماه سال جاری، هم زمان با بزرگداشت روز زن برگزار می شود.

زنان خلاق و دانشبنیان گرد هم میآیند

شناسایی و معرفی ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های زنان در حوزه های علمی و فناورانه و توجه به نقش ارزنده زنان در اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق و معرفی ظرفیت های موجود در جامعه علمی زنان، از جمله اهداف این رویداد است.

در این جشنواره، نشست های تخصصی ویژه ارائه تجربیات موفقیت و شکست زنان مدیرعامل شرکت های دانش بنیان و خلاق، برگزار خواهد شد و همچنین نمایشگاهی از خدمات و محصولات فناورانه شرکت کنندگان در حاشیه نمایشگاه ایجاد می شود. در بخش دیگری از این جشنواره از برخی طرح های ارائه شده برتر، از سوی زنان خلاق و دانش بنیان، تجلیل می شود.

این جشنواره به صورت رقابتی برگزار می شود و ابتدا مستندات و طرح های زنان در حوزه های مختلف فناوری دریافت می شود. پس از ارزیابی و داوری مستندات دریافتی از شرکت کنندگان، طرح های برگزیده در هر حوزه شناسایی می شود و مراسم تقدیر از برگزیدگان در اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11780

به "زنان خلاق و دانشبنیان گرد هم میآیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان خلاق و دانشبنیان گرد هم میآیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید