رکود نیمی از صنایع لرستان

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: 170 هنرستان کشاورزی لرستان به بخش خصوصی واگذار می گردد.

رکود نیمی از صنایع لرستان

مهرداد ویسکرمی امروز 23 آبان ماه، اظهار کرد: در لرستان ظرفیت های زیادی وجود دارد که بعضی از این ظرفیت ها بدون استفاده و راکد باقی مانده است درحالی که استفاده از آن ها می تواند علاوه بر فراوری، اشتغال را نیز به همراه داشته باشد.

وی هنرستان های کشاورزی لرستان را یکی از این ظرفیت ها برشمرد که مدت هاست بدون استفاده باقی مانده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس توضیح داد: به منظور فعال کردن این ظرفیت 170 هنرستان کشاورزی لرستان آماده واگذاری به بخش خصوصی است تا سرمایه گذار بتواند از این ظرفیت برای فراوری و توسعه کشاورزی استان استفاده کند.

ویسکرمی داشتن چاه آب را یکی از مزیت های هنرستان های کشوری لرستان برشمرد و اضافه نمود: درگذشته از این چاه ها برای آموزش استفاده می شده است که می توان این امکان ویژه را برای تقویت بخش کشاورزی فعال کرد.

وی با اشاره به این که نیمی از صنایع لرستان راکد است و یا با حداقل ظرفیت فعالیت می نمایند، تأکید کرد: احیاء و بازگشت واحدهای راکد استان به چرخه فعالیت، می تواند عاملی اساسی برای اشتغال و فراوری باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11335

به "رکود نیمی از صنایع لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکود نیمی از صنایع لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید