دستورالعمل برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد تا 14 اسفندماه به واحد ها ابلاغ می شود

به گزارش سهندبلاگ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد گفت: دستورالعمل اجرایی برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های غیرحضوری تا روز چهارشنبه، 14 اسفند به واحد ها ابلاغ خواهدشد.

دستورالعمل برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد تا 14 اسفندماه به واحد ها ابلاغ می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانس با معاونان توسعه مدیریت و منابع استان های این دانشگاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با این ویروس تمهیداتی را در نظر گرفته است. شیوع ویروس کرونا باعث شده تا خدمات آموزشی دانشگاه ها با یک اختلال مقطعی روبرو شود و بر این اساس مقرر شد تا دانشگاه آزاد اسلامی در سریع ترین زمان ممکن با تغییر راستا و شیوه آموزشی، کلاس های خود را از حضوری به مجازی و غیرحضوری تبدیل کند.

مشکینی تاکید کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از ابتلای دانشجویان به این بیماری، از هفته آینده برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کلاس های مجازی و غیرحضوری فراهم می شود و دستورالعمل اجرایی آن تا چهارشنبه هفته جاری به واحد ها ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری مجازی کلاس ها از آسیب آموزشی دانشجویان و واحد های دانشگاه پیشگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید با اتخاذ سیاست های درست، تهدید ویروس کرونا را به یک فرصت تبدیل و از این مرحله سخت با سربلندی و موفقیت عبور کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه به بررسی مسائل مربوط به بودجه و سال مالی واحد های دانشگاهی، عملکرد اداری مالی واحد ها و مراکز دانشگاهی، تمهیدات لازم دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا، ارزیابی عملکرد بخشنامه های حوزه اداری مالی و ... پرداخت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7154

به "دستورالعمل برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد تا 14 اسفندماه به واحد ها ابلاغ می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد تا 14 اسفندماه به واحد ها ابلاغ می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید