خبرنگاران پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می تواند به قهرمانی آسیا برسد

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر یکی از بهترین تیم های تاریخ این باشگاه را در اختیار داریم و اگر مسوولان نگاه ویژه ای داشته و از پرسپولیس به خوبی حمایت نمایند، برای سومین سال پیاپی حضور در فینال آسیا را تجربه نموده و با جام قهرمانی به کشور باز می گردیم.

خبرنگاران پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می تواند به قهرمانی آسیا برسد

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگاران، توضیح داد: اگر نگوییم بهترین تیم تاریخ اما بی شک یکی از بهترین تیم های ادوار باشگاه را در حال حاضر در اختیار داریم. یحیی و شاگردانش با جان و دل بازی می نمایند و شیوه و سبک بازی آنها در زمین به گونه ای است که طرفداران لذت می برند و خوشحالم که این تیم و بازیکنان را در این برهه زمانی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: سرعت کافی، انتقال سریع توپ، شناخت بازیکنان از هم، بازی سازی در فضای مناسب، درک و شعور بالا، بهره بردن از نقاط مختلف زمین و خلق موقعیت و پرهیز از کارهای اضافه از جمله خصوصیات تیمی پرسپولیس است که باعث شده فرایند صعودی خوبی در پیش گرفته و امیدها را زنده نگه دارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: صحبت از یک یا چند بازیکن نیست، همه خوب هستند. یحیی کاری نموده که داخل زمین و روی نیمکت یک هدف و یک روش حاکم باشد. بازیکنان می دانند چه می خواهند و به دنبال چه چیزی هستند. کادر فنی یک دست بوده و به معنای واقعی یک تیم و یک خانواده تشکیل شده که همه برای هم حاضرند خود را فدا نمایند.

پنجعلی توضیح داد: این تیم الان تجربه دو فینال آسیایی را دارد، خوب بازی می نماید و به دور از حاشیه است. تنها نگرانی من این است که باید نگاه ویژه ای به بازیکنان و اعضای تیم بگردد و اجازه ندهند مسایل مختلف از جمله همان مسائل اقتصادی که همواره فوتبال ما را دچار بحران می نماید، به تیم ضربه بزند.

کاپیتان اسبق سرخپوشان ادامه داد: متاسفانه مسایل اقتصادی و بدهی هایی که باشگاه های فوتبال ما دارند همواره مشکل ساز بوده و احتیاج است مسوولان و متولیان امر در این خصوص چاره اندیشی نمایند تا در چنین شرایطی که تیم و بازیکنان در جهت خوبی قرار دارند، به خوبی حمایت شده و از حاشیه ها دور بمانند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران پنجشنبه شب در دیداری پرگل مقابل الریان قطر به رجحان چهار بر دو دست یافت تا با 15 امتیاز و مقتدرانه به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13815

به "خبرنگاران پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می تواند به قهرمانی آسیا برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می تواند به قهرمانی آسیا برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید