خبرنگاران هدف گذاری تولید 600 هزار دستگاه خودرو در سال99

به گزارش سهندبلاگ، تهران - خبرنگاران- گروه صنعتی ایران خودرو با هدف جهش در خودروسازی کشور با برنامه های متنوع در سال 99، تولید و عرضه 600 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را در دستور کار قرار داده است.

خبرنگاران هدف گذاری تولید 600 هزار دستگاه خودرو در سال99

به گزارش ایکوپرس، ایران خودرو برای تحقق برنامه های خودکفایی با تکیه بر توان سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال 99 در صنعت خودرو، تولید 600 هزار دستگاه خودرو را هدف گذاری کرده است.

در سال گذشته نیز ایران خودرو با وجود همه مسائل و موانع ناشی از تحریم ها توانست بیش از 405 هزار دستگاه خودرو روانه بازار کند.

همچنین با تسهیل شرایط تولید و ادامه اجرای رویکردهای متناسب با راهبردهای وزارت صنعت، اهداف تولید سال جاری در صنعت خودروی کشور محقق و به شعار جهش تولید جامه عمل پوشانده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با تدابیر اندیشیده شده و ساز و کارهای متنوع اجرا شده در داخلی سازی قطعات، علاوه بر کاهش ارزبری در سال گذشته 51 قطعه و مواد اولیه داخلی سازی شد و به این ترتیب سازندگان توان مند داخلی با ادامه فرایند ایجاد شده و افزایش ساخت داخل قطعات، رونق و جهش در تولید در سال جاری را نیز تضمین کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به مردم ایران، با نام گذاری سال جدید با عنوان جهش تولید، راستا حرکت یک ساله کشور را مشخص و خطاب به دست اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود آید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7618

به "خبرنگاران هدف گذاری تولید 600 هزار دستگاه خودرو در سال99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هدف گذاری تولید 600 هزار دستگاه خودرو در سال99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید