خبرنگاران تقویم لیگ های جهانی کاراته تغییر کرد

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- فدراسیون جهانی کاراته خبر داد، زمان برگزاری لیگ های جهانی این رشته به دلیل ادامه دار بودن همه گیری ویروس کرونا با تغییراتی همراه شده است.

خبرنگاران تقویم لیگ های جهانی کاراته تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران؛ با اعلام فدراسیون جهانی کاراته، تقویم مسابقات لیگ جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورهای میزبان با تغییراتی همراه شد.

بر همین اساس، شهر استانبول جایگزین باکو به عنوان میزبان اولین دوره لیگ کاراته وان در سال 2021 می گردد و همچنین مسابقات لیگ کاراته وان در لیسبون به ماه آوریل (10 الی 12 اردیبهشت 1400) موکول شد.

از آنجا که در باکو محدودیت هایی اعمال شده ناشی از شیوع کرونا، توسط دولت جمهوری آذربایجان تشدید شده است، مسابقات لیگ جهانی به میزبانی این کشور لغو و همچنین آزمون داوری که قرار بود در حاشیه این مسابقات برگزار گردد، به لیگ کاراته وان استانبول که از 12 الی 14 مارس (22 الی 24 اسفند) برگزار می گردد، موکول شد.

همچنین مسابقات کاراته وان لیسبون که قرار بود در تاریخ 19 الی 21 فوریه (اول الی سوم اسفند 1399) برگزار گردد، به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا در این کشور تا تاریخ 30 آوریل تا 2 مه (10 الی 12 اردیبهشت 1400) به تعویق افتاد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12285

به "خبرنگاران تقویم لیگ های جهانی کاراته تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقویم لیگ های جهانی کاراته تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید