جزئیات تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دوره قرنطینه

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، صالح مصطفوی، در خصوص شرایط تمرینی تیم استقلال گفت: با نظر آقای فرهاد مجیدی و مشاوره هایی که با کادرفنی انجام شد، برنامه تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شد تا در این شرایط بتوانیم تمریناتی داشته باشیم.

جزئیات تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دوره قرنطینه

وی ادامه داد: دلیل این برنامه تمرینی این است که با توجه به دوری از شرایط مسابقه، بتوانیم بازیکنان را در سطحی از آمادگی نگه داریم تا فصل اگر ادامه پیدا کرد و یا حتی فصل پایان یافت و به فصل بعدی رفتیم، با شروع تمرینات به میزان آمادگی بازیکنان اشراف داشته باشیم.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به همین منظور به بازیکنانی که در تهران بودند، با هماهنگی باشگاه GPS داده می شود و بعد از هر دو جلسه تمرین این GPS ها بازگردانده می شود و اطلاعات دانلود می شود و گزارش تمرینی تهیه خواهد شد.

این مربی ادامه داد: برای بازیکنانی که در بیرون از تهران هستند هم در حال تدارک سیستمی هستیم که بازیکنان با استفاده از شارژرها و دانلودرهای تکی بتوانند به صورت روزانه آمار GPS خود را آپلود کنند و در اختیار کادر فنی قرار دهند تا بتوانیم همه بازیکنان را در سطح حداقلی آمادگی داشته باشیم تا در صورت شروع تمرینات از مصدومیت های احتمالی جلوگیری کنیم و بدانیم تمرینات را از چه سطحی شروع کنیم.

مصطفوی در پایان گفت: در این راستا بازیکنان تیم به ویژه وریا غفوری کاپیتان تیم و سایر بزرگترهای تیم مثل چشمی با ما همکاری خوبی داشتند و امیدواریم این تمرینات بتواند یک آمادگی نسبی برای همه بازیکنان استقلال تا شروع مجدد تمرینات ایجاد کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8037

به "جزئیات تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دوره قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دوره قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید