جزئیات تعلیق پرواز ها بین ایران و عراق

به گزارش سهندبلاگ، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای بیان کرد: همه پرواز های شرکت های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته از 24 اسفند 99 به حالت تعلیق در می آید.

جزئیات تعلیق پرواز ها بین ایران و عراق

به گزارش فارس، در این اطلاعیه آمده است با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونا انگلیسی و به منظور رعایت اقدامات احتیاطی لازم و حفظ سلامت شهروندان این تدابیر اتخاذ شده است.

همچنین همه شرکت های هواپیمایی نیز نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران ملزم شده اند.

الزامات جدید برقراری پرواز های عراق

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیرو این اطلاعیه، الزامات جدید برقراری پرواز از مبدا و مقصد کشور عراق را خاطرنشان کرد.

محمد حسن ذیبخش اظهارداشت: براساس تصمیمات متخذه در ستاد ملی کرونا و تاکیدات وزارت بهداشت، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس جهش یافته کوید 19 انگلیسی از مورخ 25 اسفندماه 99 تا 10 فروردین ماه 1400 الزامات برقراری پرواز ها از مبدا و مقصد کشور عراق توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه پرواز ها صرفا به منظور بازگرداندن اتباع دو طرف به کشور های متبوع برنامه ریزی خواهد شد اضافه کرد: براساس دستورالعمل صادر شده پذیرش مسافر ایرانی از مبدا ایران و مسافر عراقی از مبدا عراق مجاز نیست.

ذیبخش گفت: همه مسافران بالای 8 سال ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی PCR منفی هنگام پذیرش مسافر در مبدا بوده و همچنین متعهد به انجام تست مجد PCR در بدو ورود هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: عودت مبالغ دریافتی تا عادی شدن شرایط موجود الزامی است و شرکت های هواپیمایی لازم است تا برقراری مجدد پرواز ها از ایجاد هرگونه تعهد و فروش بلیت جدا خودداری نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13470

به "جزئیات تعلیق پرواز ها بین ایران و عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تعلیق پرواز ها بین ایران و عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید