جام حذفی فوتبال، بازی خطرناک کالدرون با نفت و برگزاری دربی آذری ها در سکوت

به گزارش سهندبلاگ، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف نفت آبادان می رود که این ملاقات در ماندن یا رفتن گابریل کالدرون، تاثیر زیادی دارد.

جام حذفی فوتبال، بازی خطرناک کالدرون با نفت و برگزاری دربی آذری ها در سکوت

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال، عصر امروز (سه شنبه) با برگزاری سه ملاقات به انتها می رسد. این مسابقات به دلیل حضور بیش از سه بازیکن سپاهان، پرسپولیس و تراکتور در اردوی تیم ملی، در موعد مقرر برگزار نشد و این سه تیم امروز به مصاف رقبا می فرایند.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان

سرخپوشان هفته گذشته مقابل تیم نفتی دیگر از استان خوزستان یعنی نفت مسجدسلیمان، در خانه شکست خوردند و صندلی خود را در جدول به استقلال تقدیم کردند. شاگردان کالدرون از پنج ملاقات خود برابر شش تیم بالای جدول، چهار شکست متحمل شدند و همین امر سبب نارضایتی طرفداران از عملکرد پرسپولیس شده است. موضوعی که صندلی سرمربی آرژانتینی سرخپوشان را متزلزل کرد.

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی دو سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، در ضربات پنالتی در تهران به صنعت نفت باخت و از دور رقابت ها کنار رفت. پرسپولیس در هفته سوم لیگ سال جاری، صنعت نفت را در تهران شکست داد و می تواند با تکرار رجحان برابر نفتی ها و صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی، آن خاطره تلخ را از اذهان پاک کند.

این بازی برای کالدرون اهمیت زیادی دارد چرا که گفته می گردد در صورت شکست، از سمتش برکنار خواهد شد و این ملاقات به نوعی بازی سرنوشت برای سرمربی پرسپولیس به شمار می رود.

شاگردان اسکوچیچ هنوز پولی از باشگاه بابت این فصل دریافت ننموده اند و شرایط روحی مساعدی ندارند، اما با این حال تاکنون توانسته اند نتایج خوبی بگیرند و فعلاً با یک بازی کمتر، در صندلی هشتم جدول حضور دارند. البته شاگردان اسکوچیچ در آخرین بازی خود، شکست سنگین 5 بر صفر را مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر متحمل شدند و امیدوارند برابر پرسپولیس، این باخت را جبران نمایند.

سپاهان - پیکان

شاگردان امیر قلعه نویی یکی از دو تیم شکست ناپذیر رقابت های جام حذفی و لیگ برتر سال جاری بوده اند. سپاهان پس از اینکه در دور قبلی به راحتی از سد خیبر خرم آباد گذشت، آخرین بازی خود در لیگ برتر را با رجحان ارزشمند مقابل تراکتور پشت سر گذاشت. با توجه به جدال زردپوشان مقابل استقلال در روز شنبه، شاید قلعه نویی به بعضی شاگردانش استراحت دهد تا آنها آمادگی خود را برای این مسابقه حفظ نمایند.

خودروسازان سه ملاقات آخر خود در لیگ برتر را با دو پیروزی و یک تساوی پشت سر گذاشتند و امیدوارند این هفته با ادامه نتایج خوب خود، سپاهان را به سرنوشت شهر خودروی حذف شده دچار نمایند.

نود ارومیه - تراکتور تبریز

نود را می توان شگفتی ساز لیگ دسته اول سال جاری دانست. این تیم که فصل گذشته لیگ یک را در رتبه شانزدهم به انتها رساند، سال جاری با یک بازی و دو امتیاز کمتر از گل ریحانِ صدرنشین، در رده دوم جدول ایستاده است. با اعلام سازمان لیگ، بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و ارومیه ای ها در این مسابقه نمی توانند از طرفداران خود بهره ببرند.

دیگر تیم آذری این مسابقه اما بازی های لیگ برتر را با سه شکست متوالی پشت سر گذاشت و به صندلی پنجم جدول سقوط کرد. در صورت تداوم فرایند نزولی شاگردان دنیزلی و با حضور تیم هایی چون شهر خودرو، سپاهان، استقلال و پرسپولیس، تبریزی ها شاید جایی در میان سه تیم نخست جدول نداشته باشند و با قهرمانی در جام حذفی باید به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند. بنابراین تراکتور انگیزه زیادی دارد تا به مراحل انتهای جام حذفی راه یابد و گرفتار شگفتی سازی تیمی نگردد.

به گزارش خبرنگاران، تاکنون تیم های استقلال، نفت مسجدسلیمان، شهرداری ماهشهر، مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های یک چهارم نهایی جام حذفی صعود نموده اند.

برنامه ملاقاتهای امروز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

نود ارومیه - تراکتور تبریز (ساعت 14 - استادیوم شهید باکری ارومیه)

داور: امیر عرب براقی، یاری ها: محمد عطایی و علیرضا طاهرخانی

داور چهارم: ابوالفضل دوستی، ناظر داوری: امیربهرام حسینی نقوی

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان (ساعت 16:15 - استادیوم آزادی تهران)

داور: محمدرضا اکبریان، یاری ها: تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیرروستا

داور چهارم: عنایت قوچ کانلو، ناظر داوری: سیداحمد صالحی

سپاهان اصفهان - پیکان تهران (ساعت 16:50 - استادیوم نقش دنیا اصفهان)

داور: حمید حاج ملک، یاری ها: هادی طوسی و عسگر محمدی

داور چهارم: کمیل غلامی، ناظر داوری: سعید بطحایی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5510

به "جام حذفی فوتبال، بازی خطرناک کالدرون با نفت و برگزاری دربی آذری ها در سکوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، بازی خطرناک کالدرون با نفت و برگزاری دربی آذری ها در سکوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید