ترامپ مدعی شد در برابر ویروس کرونا مصونیت یافته است

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که از ویروس کرونا درمان شده و دربرابر آن مصونیت پیدا کرده است.

ترامپ مدعی شد در برابر ویروس کرونا مصونیت یافته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هیل، علیرغم اینکه تحقیقات نشان می دهد امکان ابتلای دوباره به ویروس کرونا وجود دارد اما دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه ای مدعی شد که وی اکنون در برابر این ویروس به مصونیت رسیده است.

  • جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

    ترامپ درحالی که مکررا علیه نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات جو بایدن صحبت میکرد، در برنامه ای در شبکه فاکس نیوز گفت:به نظر می رسد که من ایمن هستم، بنابراین می توانم از زیرزمین بیرون بروم.

    به نظر می رسد که من از آن (ویروس) مصون هستم، نمی دانم ، شاید برای مدت طولانی، یا شاید مدتی کوتاه. می تواند یک عمر باشد. ترامپ همچنین ادامه داد و اضافه نمود که در نتیجه این مصونیت او اکنون یک لایه درخشنده محافظتی دارد. یک مطالعه که در ماه سپتامبر در مجله نِیچِر مِدسین منتشر شد، نشان داد که بهبودی از ویروس های کرونا باعث مصونیت مادام العمر نمی شود.

    پیش از این، شان کونلی دکتر شخصی ترامپ گفته بود که وی دیگر آلوده به ویروس نیست و می تواند به انزوای خود پایان دهد.

    ترامپ پس از اینکه جمعه گذشته به مرکز پزشکی ملی والتر رید منتقل شد، روز دوشنبه از آنجا مرخص شد. کاخ سفید هنوز به سوالات مبنی بر منفی بودن آزمایش ترامپ پاسخ نداده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11068

به "ترامپ مدعی شد در برابر ویروس کرونا مصونیت یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مدعی شد در برابر ویروس کرونا مصونیت یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید