تبلت جذاب سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite به صورت ناخواسته معرفی گشت!

به گزارش سهندبلاگ، درحالیکه شرکت سامسونگ تا به امروز مشخصات و قیمت رسمی تبلت ارزان قیمت تر مدل پرچمدار سال گذشته خود یعنی Galaxy Tab S6 lite را معرفی نکرده است یک فروشگاه اینترنتی بریتانیایی تمامی مشخصات، قیمت و ویژگی ابزارهای همراه آن را روی خروجی سایت خود قرار داد.

تبلت جذاب سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite به صورت ناخواسته معرفی گشت!

برای معدود افرادی که هنوز برای انجام بسیاری از امور خود به تبلت ها وابسته هستند این یک خبر هیجان انگیز است که سامسونگ که عده کثیری آن را در کنار اپل بهترین تولیدکنندگان دنیای تبلت ها می دانند، محصولی با قیمت تعدیل شده را روانه بازار کند.

بعد از فیدبک های بسیار مثبت سال گذشته به تبلت جذاب Galaxy Tab S6، ظاهراً سامسونگ قصد دارد نسخه Lite این تبلت را نیز روانه بازار کند که ویژگی های هیجان انگیزی مانند پشتیبانی از قلم بی نظیر S Pen و همچنین کاور مخصوص کتابی نیز آن را همراهی خواهند کرد..

اما همانطور که گفتیم مجموعه ویژگی های این تبلت برای اولین بار توسط وبسایتی بریتانیایی فاش شده که می توان به نوعی آن را یک معرفی غیررسمی دانست. طبق اطلاعات جدید این تبلت باید در دو رنگ خاکستری و آبی آسمانی عرضه شود که در هر دو نسخه، رنگ بدنه دستگاه با رنگ قلم یکسان است.

سامسونگ این تبلت را با همان نمایشگر 10.4 اینچی معروف و این بار با پنلی LED خواهد ساخت که رزولوشن FHD+ برایش انتخاب شده است. در بالای نمایشگر شاهد استفاده از یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی هستیم که در پشت نیز با یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی تکی همراه خواهد بود.

در زیر بدنه دستگاه سامسونگ از تراشه پردازشی نسبتاً قدیمی Exynos 9611 و همچنین 4 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده و برای تأمین انرژی دستگاه نیز یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. خبر خوب دیگر افزودن درگاه هدفون 3.5 میلی متری به این تبلت است.

طبق اطلاعات این وبسایت، ابعاد نهایی این تبلت 244.5 در 154.3 در 7 میلی متر بوده و سامسونگ نسخه نهایی را به وزن 467 گرم رسانده است. ظاهراً قیمت نهایی نسخه 64 گیگابایتی وای فای 339 پوند است ولی قیمت نسخه های دیگر از جمله نسخه 4G و با 128 گیگابایت حافظه داخلی اعلام نشده است.

منبع : شهر سخت افزار

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: آی تابناک
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8165

به "تبلت جذاب سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite به صورت ناخواسته معرفی گشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت جذاب سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite به صورت ناخواسته معرفی گشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید