بهره برداری از 3 هتل در فارس

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در ایام الله دهه فجر بهره برداری از 2 هتل و یک هتل آپارتمان در استان فارس شروع می گردد.

بهره برداری از 3 هتل در فارس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری اضافه کرد: به میمنت ایام الله دهه فجر، بهره برداری از یک مجتمع اقامتی- پذیرایی و یک مجتمع گردشگری آبزیان شروع می گردد.

امیری از افتتاح 9 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهرستان های شیراز، سروستان، کازرون و شهر زرقان در این ایام اطلاع داد.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی 2 پروژه در شهرستان های شیراز و فیروز آباد، گفت: در دهه فجر عملیات اجرایی اکو موزه عشایری با مساحت 10 هزار مترمربع و یک مجتمع گردشگری و صنایع دستی در کیلومتر 20 جاده شیراز- مرودشت با مساحت بیش از 4400 مترمربع شروع می گردد.

امیری، برگزاری پنجمین جشنواره گل نرگس در کازرون، نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی با موضوع شهرستان کازرون، افتتاح مرکز آموزشی تخصصی صنایع دستی با همکاری فنی و حرفه ای، برگزاری نمایشگاه در شهرستان ها و تجلیل از سه هنرمند پیشکسوت را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر اظهار داشت.

عکس خبر تزئینی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7135

به "بهره برداری از 3 هتل در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 3 هتل در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید