بارش شدید باران در آذربایجان شرقی از سه شنبه 27 اسفند

به گزارش سهندبلاگ، مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به استان از سه شنبه 27 اسفد شاهد بارش شدید باران در استان خواهیم بود.

بارش شدید باران در آذربایجان شرقی از سه شنبه 27 اسفند

به گزارش خبرنگاران آنلاین ب نقل از ایسنا، افشین ابراهیمی در این خصوص اظهار کرد: با ورود این سامانه بارشی، در کلیه نواحی به ویژه نواحی جنوبی استان، بارش باران گاهی رگبار شدید و رعد و برق و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

وی با بیان این که اوج شدت بارندگی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود، تاکید کرد: اوج شدت بارش در روز این روزها سبب جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد که توصیه می شود از سفر های غیر ضروری و حتی خروج از منازل اجتناب شده و نکات ایمنی به ویژه در جاده های کوهستانی رعایت شود.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته میانه با 17 درجه گرم ترین و چاراویماق با یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای استان بوده است.

ابراهیمی تشریح کرد: در 24 ساعت گذشته حداکثر و حداقل دما در شهر تبریز به ترتیب 9 و 6 درجه بوده است.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، او تاکید کرد: توصیه می شود اقدامات به موقع در خصوص راستا گشایی و لایروبی مسیل ها و کانال های فاضلاب و دفع آب شهری انجام شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7450

به "بارش شدید باران در آذربایجان شرقی از سه شنبه 27 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش شدید باران در آذربایجان شرقی از سه شنبه 27 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید