ایمن سازی 5 نقطه از خط لوله فرآورده ری - ساری

به گزارش سهندبلاگ، معاون فنی منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: عملیات ایمن سازی و بررسی نرخ رشد خوردگی در پنج نقطه از خط لوله فرآورده ورسک - ساری انجام شد.

ایمن سازی 5 نقطه از خط لوله فرآورده ری - ساری

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال، محمدمهدی جامعی، معاون فنی منطقه با اشاره به انجام آخرین پیگرانی هوشمند خط لوله ری - ساری در 10 سال پیش و شناسایی نقاط خوردگی خط لوله، از بررسی مقدار رشد خوردگی خط و ایمن سازی پنج نقطه در معرض خطر در خط لوله فرآورده ری - ساری خبر داد.

وی مهم ترین هدف از اجرای این پروژه را سنجش مقدار پیشرفت یا توقف نرخ خوردگی خط نسبت به 10 سال گذشته یعنی زمان آخرین پیگرانی و بررسی آخرین وضع سلامت و ایمنی خط لوله خاطرنشان کرد.

معاون فنی منطقه شمال نتایج این بررسی ها را نشان دهنده کنترل قابل قبول نرخ رشد خوردگی نقاط با استقرار تجهیزات حفاظت کاتدیک منطقه دانست و تأکید کرد: بررسی دیگر نقاط دارای خوردگی نیز براساس برنامه اولویت بندی شده و با توجه به حساسیت نقاط و میزان خوردگی لوله ها ادامه خواهد داشت.

جامعی با قدردانی از تلاش واحد حفاظت از زنگ و همکاری واحدهای تعمیرات خط و ترابری منطقه در اجرای این پروژه اضافه کرد: در جریان بررسی این نقاط در مجموع 90 متر از راستا خطوط در مدت 20 روز مورد لوله یابی، حفاری، تعیین دقیق محل خوردگی، ایمن سازی و تعویض پوشش قرار گرفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10758

به "ایمن سازی 5 نقطه از خط لوله فرآورده ری - ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی 5 نقطه از خط لوله فرآورده ری - ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید