اپل نقص امنیتی iOS را تایید کرد ، دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران آیفون و آیپد

به گزارش سهندبلاگ، شرکت اپل یک نقص iOS را کشف نموده است که به هکر ها امکان می دهد آیفون یا آی پد را خراب نموده و مجدداً تنظیم نمایند و به بعضی از داده های ذخیره شده دسترسی پیدا نمایند.

اپل نقص امنیتی iOS را تایید کرد ، دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران آیفون و آیپد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این مشکل حاصل یک آسیب پذیری در برنامه میل است و با ارسال یک ایمیل ویژه حتی یک ایمیل خالی فعال می گردد که باعث خراب شدن دستگاه می گردد. از این جا به بعد هکر می تواند به ایمیل های دستگاه و حتی کل داده های آن دسترسی پیدا کند.

این نقص روی دستگاه های دارای iOS 13 دیده شده است. به این معنی که کاربر برای هک نیازی ندارد ایمیل را باز کند، بلکه ایمیل در پس زمینه دریافت می گردد و آغاز به ویرانی می نماید. این نقص توسط یک شرکت امنیتی خصوصی مستقر در سان فرانسیسکو ZecOps، در جریان تحقیقات مربوط به حمله سایبری علیه یکی از مراجعان این شرکت کشف شد.

ZecOps ظاهراً شواهدی پیدا نموده است که نشان می دهد این نقص قبلاً مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، بار دیگر کاربران تجاری بالا را هدف قرار داده است، اگرچه این مورد تأیید نشده است. اپل تصدیق نموده است که این نقص وجود دارد و برای برطرف آن کوشش می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8585

به "اپل نقص امنیتی iOS را تایید کرد ، دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران آیفون و آیپد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل نقص امنیتی iOS را تایید کرد ، دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران آیفون و آیپد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید