انتشار داستان هایی از کشتن و رفتن، اول عاشقی مجوز می گیرد

به گزارش سهندبلاگ، محمود حسینی زاد نویسنده و مترجم در گفتگو با خبرنگاران، درباره اثر جدید خود گفت: اسم این کتاب سرش را گذاشت روی فلز سرد است و عنوان فرعی آن داستان هایی از کشتن و رفتن است که قرار است روی جلد کتاب این عنوان، به صورت از کشتن و رفتن درج شود. این مجموعه، 10 داستان کوتاه را شامل می شود.

انتشار داستان هایی از کشتن و رفتن، اول عاشقی مجوز می گیرد

وی افزود: داستان های کتاب در 2 بخش اصلی گردآوری شده اند. یک بخش از داستان ها درباره قتل هستند، یک بخش هم درباره همه چیز را رها کردن و رفتن. در میان داستان های مربوط به قتل، 2 داستان با تکنیک جدیدی نوشته شده اند و حالت مستندگونه دارند. باقی داستان های این بخش هم با روال قبلی داستان نویسی ام، نوشته شده اند. در قسمت مربوط به داستان های رفتن هم، رویکرد نوشتن مختلف بوده اما نکته ای که وجود دارد، این است که هیچ کدام از داستان های کتاب، با توجه به تعریفی که برای داستان پلیسی وجود دارد، پلیسی نیستند.

این نویسنده در ادامه گفت: داستان ها در واقع، درباره یک چیز مبهم هستند و می توانم بگویم داستان های این کتاب، داستان ابهام هستند. این کتاب طی این روزها برای چاپ نهایی به چاپخانه رفته است و باید تا چند هفته دیگر به چاپ برسد. سرش را گذاشت روی فلز سرد مجوز چاپ را با تغییر چند جمله دریافت کرد و قرار است توسط نشر چشمه چاپ شود.

مولف مجموعه داستان این برف کی آمده؟ درباره آثار دیگرش گفت: اول عاشقی عنوان رمان جدید یودیت هرمان نویسنده آلمانی معاصر است که ترجمه آن را به نشر افق سپرده ام. چاپ نسخه اصلی این کتاب، تیر و مرداد امسال در آلمان منتشر و راهی بازار شد. ترجمه این رمان هم قرار است توسط افق به ارشاد ارسال شود.

حسینی زاد گفت: ترجمه نمایشنامه بازگشت به خانه از کروزینگر، دیگر اثرم است که چند سال است قرار است توسط انتشارات نیلا به چاپ برسد اما هنوز کارهایش انجام نشده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8452

به "انتشار داستان هایی از کشتن و رفتن، اول عاشقی مجوز می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار داستان هایی از کشتن و رفتن، اول عاشقی مجوز می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید