امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/هرمزگان همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از یک فروند رمپ فلزی در بندرگاه ابوموسی شروع، تا امکان پهلودهی انواع شناورها با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد

فرماندار شهرستان ابوموسی در این خصوص به خبرنگاران، گفت: این دومین رمپ فلزی است که عملیات بازسازی آن در بندر شهید رجایی انجام و در هفته دولت امسال اولین فروند آن به بهره برداری رسید و رمپ دوم نیز امروز مورد بهره برداری نهاده شد.

رضا پور بابایی اضافه نمود: رمپ های یاد شده با طول و عرض 20 متر و ارتفاع حدود 2.6 متر همچنین آبخور حدود 6 متر قابلیت پهلو گیری، تخلیه و بارگیری انواع شناورهای از جمله لندینکرافت باری - مسافری (رو-رو) و شناور صیادی را داراست و یکی از پرکاربرد ترین زیرساختها در بنادر و جزایر به شمار می آید.

وی اعلام کرد: بندرگاه ابوموسی یکی از بنادر تحت تملک سازمان بنادر و دریانوردی است که با برخورداری از حوضچه ای به مساحت 15 هکتار و اراضی پسکرانه 8 هکتاری یکی از بنادر راهبردی و استراتژیک منطقه در ابعاد مختلف نظامی، تجاری و صیادی بشمار می آید.

فرماندار شهرستان ابوموسی در انتها اظهار کرد: توسعه فعالیتهای تجاری، رونق گردشگری دریای و بسط و گسترش زیرسخت های بندری و دریایی جزیره ابوموسی در قالب سند طرح جامع این بندرگاه بدون وقفه با موضوع سازمان بنادر و مشارکت سایر دستگاهها درحال انجام است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12523

به "امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید